limavuodosta kysymys

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
mitenhän kysymyksen muotoilisin... no, toissapäivänä viimeksi yhdynnässä. ja tänään valuu paksua, kirkasta limaa vaikka kp:t on vasta 10/ 47 ( 47 on pisin kierto tähän mennessä, viimeks 37 pvä ) ni eikai toi limavuoto voi enää siemennestettä olla? :ashamed: eihän se alapäässä kirkastu? ainakin heti hommien jälkeen valuu valkoisena suurinosa pois.

mut mua ihmetyttää tuo limavuoto, voiko mun ovis hyppelehtiä joka kierrossa eri päiviin? toinen poika saanut alkunsa kp 12 ja neljäs poika kp 18 ja nuo on siis olleet niitä "kerran napsahti" kertoja.

Jos tämä nyt sit oli ovislimaa niin onko ovis nyt vai vasta tulossa? ja mahtaako nuo toissapäivänä matkaan lähetetyt siittiöt ehtiä perille ajoissa :snotty:

tuli pitkä stoori mut mua alkoi ihmetyttää tuo limaklöntti. eihän hiivassakaan vuoto ole kirkasta?

no eikös se siemennestekin voi tulla sit vain liukkaampana takaisin. Ja kyllähä ovulaatiota edeltävät limapvät voi kestää hyvinki pitkään. Et eiköhän se ovulaatio oo sieltä vasta tulossa :) Ja sit kun on kuiva pvä niin sit ovulaatio on ohitte :) Ja kierrot voi hyppelehtiä hyvinkin rajusti, varsinkin jos ei vielä kovin säännölliseks ole kierto ehtiny vakiintua :)

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
nii no mut voiha tuokin toki olla jo ovislimaa ja sit ovulaatio tulis jo muutaman pvän päästä :)

eli siis lima tulee ennen ku munasolu irtoaa?

Mulla on ennestään neljä lasta mut jostain syystä nyt ekaa kertaa kiinnitän huomiota limoihin ja nipistelyihin. vaik nuokin on alkunsa saanut ilman mitään seurontoja =)

Yhteistyössä