Hae Anna.fi-sivustolta

Lindex-laatua :/

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Jaana, 19.06.2005.

1. Jaana Vierailija

Hei ellit. Löysinpä tänään mielestäni hyvät urheiluliivit Lindexin omasta mallistosta. No joo! En sovittaessa huomannut mitään ja tulin kotiin ja leikkasin laput pois ja.... TOISEN KUPIN SAUMASSA oli keskellä reikä. Jiiihaaa. Aion kyllä mennä huomenna vaihtamaan ne, sillä eihän nyt uusia liivejä aleta kokoon kursia....

Tällaistako se Lindex-laatu on?

2. jasmine Vierailija

Nuorempana ostin jonkun verran vaatteita Lindex-liikkeistä, eikä niissä laadultaan ainakaan silloin mielestäni ollut mitään moitittavaa. Nykyään en oo enää vuosiin ostanut Lindex-liikkeistä mitään, oon voinut toki käydä niissä liikkeissä, mutta vaatteet ovat nykyään liian taviksia nykyiseen vaatemakuuni varrattuna. =(

3. ananas Vierailija

Harvemmin kai Lindexinkään vaatteet valmiiksi rikkinäisiä ovat. Vie liivit ihmeessä takaisin kauppaan. Rintsikoissa vähänkään kehnon ja halvan laadun huomaa niin helposti viimeistään sovittaessa, etten ole niitä Lindexiltä koskaan ostanut. Joitain alkkareita kyllä, joista muut paitsi perus-puuvillasekoitealkkarit ovat menneet parissa kuukaudessa aika kurjaan kuntoon.

4. Ap. Vierailija

No, onneksi sain vaihdettua liivit ongelmitta. Millään muulla merkillä ei taida nimittäin olla KAARITUELLISIA urheiluliivejä 90:n ympäryksellä. Triumphilla on yksi kiva kaarituellinen urheiluliivi, mutta koot päättyvät 85:een.

Kumma tässä kyllä on se, että en huomannut sovittaessa tuota vaan vasta kotona. No, ehkä olin vaan niin kiireissäni kaupassa?

Lindexin muutkaan liivit eivät innosta, sillä EN halua mummomalleja a la Generous, ja tav. malleissa ympärys loppuu 85:een. Voisihan sitä halvalla ostaa vaikka kertakäyttönätit, mutta jos tai kun koko on 90D - enkä ole lihava.

5. mari Vierailija

Generous-mallistossa ei ole mitään mummoliivejä, vaan ihan yhtä kauniita liivejä kuin muissakin mallistoissa! Se Generous kertoo vaan, että kokoja on enemmän. Mulla on melkein kaikki liivit Generous-liivejä, ja kaikki tosi kauniita:)

6. Ap. Vierailija

Sorry, mulle ne Generousit on vaan ISOJA vaikka rinnanympärystä ja rintaa onkin. Siis en ole 'silleen' iso, vaan urheileva nainen. Siksi ehkä tuomiten sanoin mummoiksi.

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

7. si3nna Vierailija

Ne Lindexin tekokuitualkkarit (joku osta 3 jne juttu) on oikeesti aivan hirveitä!! Ostin aikoinaan useammankin satsin ja kaikki meni ihan pilalle hirmu pian: valkoiset muuttui harmaiksi ja kaikista alkoi törröttää langanpätkiä yms. ja mennä ompeleet muutenki rikki. Yöks. Puuvilla-elastaani -alkkarit ovat kestäneet.

8. eila Vierailija

Itse taasen en enää osta alkkareita muualta kuin lindexiltä, sillä mun mielestä ne on tosi laadukkaita ja mukavia :) Vanhimmat lindexin pöksyni ovat useamman vuoden vanhoja, enkä ole huomannut mitään kulumista tai repsottamista. Myös sukat ostan usein lindexilta.

Lindexin rintsikoista on kyllä minullakin huonoja kokemuksia, kaarituet katkeilevat tai putkahtavat ulos todella nopeasti, sama pätee muihinkin vastaavien ketjujen rintsikoihin.

9. ananas Vierailija

Varsinkin jos kokoa löytyy rinnoissa ja/tai ympäryksessä niin kannattaa suunnata Funky Ladyyn heti kun alet alkavat.

10. Sani955 Vierailija

No sanottakoon että KAIKKIEN vaatekauppojen (ainakin näiden suosituimpien) vaatteet tehdään KIINASSA. Ja kiinalainen laatu on kiinalaista laatua - siellä ei todellakaan jokaista vaatekappaletta tarkkailla erikseen virheiden varalta. E.g. jos tilaat HM:ltä, Zalandolta, Booztilta tms.. niin ne vaatteet tulee täsmälleen samoilta tehtailta kun Lindex.fi:n tuotteet. Itse just tilasin syysfarkut ja vieläpä reilulla 20% alennuksella lindexiltä https://tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/lindex-fi/ .Usein muista vaateverkkokaupoista ei saa kuin 10% alennuksia ja mitä väliä jos tuotteessa on joku pieni virhe kun netistä ostettaessa kuluttajalla on aina palautussuoja?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri