Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Ei anna tän mun koneen suojaukset kattoa sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Ei anna tän mun koneen suojaukset kattoa sitä..
Höh, onpa epistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Nyt näkyy pienet, äippä (?) lähti hakee kai lisää evästä.. Kuusi jyrsijää ei näemmä ole tarpeeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Nyt näkyy pienet, äippä (?) lähti hakee kai lisää evästä.. Kuusi jyrsijää ei näemmä ole tarpeeksi![]()
onks ni ruskeet jotai jyrsijöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Nyt näkyy pienet, äippä (?) lähti hakee kai lisää evästä.. Kuusi jyrsijää ei näemmä ole tarpeeksi![]()
onks ni ruskeet jotai jyrsijöitä?
Niin mä veikkaan, osalla on selkeesti häntäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mua jäi ny häiritteen ja yritin ettiä tietoa,mutten löytäny...pöllöhän on yleensä yksineläjä,mutta mielestäni noissa videoissa sekä isi että äitee hoitivat poikasia,oisko jollain tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Wikipediasta.
"Koiras tuo naaraalle ruokaa koko haudonnan ajan ja myös poikasten ollessa pieniä. Poikasten kasvaessa naaraskin osallistuu saalistukseen.
Poikasten ollessa vielä lentokyvyttömiä, alle 4-viikkoisina, ne voivat jo kiipeillä pesäpuun oksilla. Lentokyvyn ne saavuttavat 5-6 viikon ikäisinä. Emot huolehtivat niistä vielä useita viikkoja."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lehtop%C3%B6ll%C3%B6
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Pöllö kattoo suoraan kameraan![]()
. Koukkuun jäin, mielenkiinnolla jään seuraamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Tunturipöllö on aika lähellä valkoista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tunturip%C3%B6ll%C3%B6
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Pöllö kattoo suoraan kameraan![]()
. Koukkuun jäin, mielenkiinnolla jään seuraamaan
![]()
Mullakin tuo on yhtenä välilehtenä!![]()