Linnanmäki vappuaattona...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Onkohan se ihan täynnä?

Tässä koitetaan miettiä, mitä tehtäis huomenna. Perheenkesken ollaan, esikoispoika on nyt 3v4kk ja kuopus (poika) 2v. Tykkäsivät viime kesänäkin jo linnanmäestä ihan hirveesti, joten sen kyllä tiiän, että siellä viihtyisivät, mut eipä se huvita tungoksessa olla ja jonotella... :whistle:

Muita ideoita/ehdotuksia, mitä voitais tehdä? :) Viime viikonloppuna oltiin jo korkeasaaressa...

Mitä te muut teette, jotka vietätte vapun lasten kanssa? :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Yhtenä päivänä Linnanmäen aukioloaikana en mene sinne lasten kanssa ja se on vappu. :xmas:

Niin.. Vappupäivänä joskus olin (alkuraskauden aikaan, esikoista odotin) ja silloin siellä kyllä oli humalaista, jos toistakin :whistle:

Mun isä sano eilen, että siellähän puukot heiluu vappuna, eikai sentään? :whistle: :laugh:

Mitähän kivaa sitä vois sit tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
Me oltiin viime vappuaatto lintsillä ja ei ollu porukkaa oikeestaan ollenkaa.. tyttäreni joka saa käydä laitteessa ku laitteessa pääsi jonottamatta laitteeseen aina..

No jos se tosiaan olis hiljaisempi aattona =) Voishan sitä käydä kattomassa, eikai se sisäänpääsy mitään maksa vai onko sekin alkanut maksaa, kun kaikki muutkin hinnat on nousseet jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
me käydään ainaki piknikillä jos sää sallii =) ja vaikkei salliskaan :D

Mitäs eväitä teillä on? :p Mihin meette piknikille? :)

eväistä ei tietoo ku huomenna mennään vasta kauppaan :D enkä paikastakaan tiedä, me kun käydään aika usein, ja mennään mihin millonkin keksitään :D kuten tapiolaan :laugh: vois ehkä fillaroida haukilahteen =) vai onko seki ranta täynnä juopuneita teinejä? :x

Vappu aatto Linnanmäellä takana ja kivaa oli vaikkakin aika kylmä ilma.
Ihmisiä oli taas ihan kivasti. ei pahemmin tarvinnut laitteisiin jonotella.
Juopuneita näin vähän. Yksittäisiä mutta ei musta mitenkään häiritseviä.

Tulin mäkin kirjoittelemaan tosta eilisestä Linnanmäki-reissusta! Tosi mukavaa oli ja mun mielestä porukkaa oli yllättävän vähän! Ja nekin suurimmaksi osaksi lapsiperheitä :) Laitteisiin ei joutunut jonottelemaan ollenkaan, eikä kahvilassakaan, eikä missään, missä käytiin.

Pojat tykkäsivät ihan hirveesti ja äiti ja iskäkin viihtyi :D Jospa me tehdäänkin tästä perinne, vappuaattoisin Lintsille! Ainoa tosiaan, että aika viileä oli...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Tulin mäkin kirjoittelemaan tosta eilisestä Linnanmäki-reissusta! Tosi mukavaa oli ja mun mielestä porukkaa oli yllättävän vähän! Ja nekin suurimmaksi osaksi lapsiperheitä :) Laitteisiin ei joutunut jonottelemaan ollenkaan, eikä kahvilassakaan, eikä missään, missä käytiin.

Pojat tykkäsivät ihan hirveesti ja äiti ja iskäkin viihtyi :D Jospa me tehdäänkin tästä perinne, vappuaattoisin Lintsille! Ainoa tosiaan, että aika viileä oli...

Pitäiskö tehä treffit ensi vuodelle? =)

Mulla kyl tuo koululainen jo pyörii itsekseen mutta kyllä mä aina rupattelemaan voin tulla :D

Yhteistyössä