lipsautuksia mitä ootte saanu hävetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
oltiin tossa likkakaverin kans reissussa ja illalla oli tullu otettua muutama. helposti päästiin kuitenkin aamusta liikenteeseen, mut kahvi ja tupakka aiheutti mun kaverille sen et sille iski järkyttävä paskahätä keskellä isoa ostoskeskusta. no, etsittiin vessa ja se maksoi euron. mun kaverilla ei ollu kolikoita ja se kysy et olisko mulla. kaivoin euron rahapussista ja just kun kaveri oli laittamas vessan ovee perässään kiinni niin huusin sille et "se on sitten euron paska!!!"
hihittelin itsekseni kunnes huomasin et siin säilytyslokeroiden "takana" oli 3 sellasta oikein laittautunutta keski-ikäistä leidiä jotka katseli mua hieman epäilevän näköisenä. mua alko naurattaa ihan sairaasti ja oli pakko luikkia siihen vähän matkan päähän repeileen :laugh:
kaveri sano jälkeenpäin et helvetti sitä hävetti tulla sielt vessast ulos kun huomas ne naiset jo sillon kun heitin sen jutun :laugh:

Eräissä kastajaisissa ko oltiin jo kahvittelemassa, kaveri (lapsen äiti ) supatti mulle korvaan että pimpsaa kutittaa koko ajan ja hankala seisoa paikallaan, sillä oli hiivatulehus siis. Mie hörppäsin kahvia ja se siitä lähti jo menemään, siinä ei kettään ollu lähettyvillä nii yhteen sisäpiirivitsiin vedoten tokasin ääneen että kannatti vissin harrastaa sitä ryhmäseksiä niitten meksikolaisten kans koko yö, ihmekö tuo että kutiaa pillu. Kaveri lehahti tulipunaseksi ja satuin vilkaseen olan yli, pappi seiso ihan minun takana, sillä kahvikuppi tutisi käjessä ja katto niiiiiiin järkyttyneen ja vihasen näkösenä. Ei se kauaa ennää paikalla viihtynykkään sen jälkeen... :whistle: Työkiireisiin vedoten poistu paikalta, vaikka sen oli tarkotus vielä yks virsi veisuuttaa juhlakansalle. Ei voi mittään, naurettu on jälkeen päin ja kovasti :xmas:

Tää ei oo mu lipsautus mutta tuli noista ristiäisjutuista mieleen meijän lapsen kummin möläytys kirkossa... Meillä siis ortodoksikaste ja vierailla oli "hieman" ennakkoluuloja kun kummiki tokas kasteen jälkeen että koska hän voi tuoda sen vuohen autosta tonne alttarille.. Ja tietenki pappi seiso selän takana :p

Yhteistyössä