oltiin tossa likkakaverin kans reissussa ja illalla oli tullu otettua muutama. helposti päästiin kuitenkin aamusta liikenteeseen, mut kahvi ja tupakka aiheutti mun kaverille sen et sille iski järkyttävä paskahätä keskellä isoa ostoskeskusta. no, etsittiin vessa ja se maksoi euron. mun kaverilla ei ollu kolikoita ja se kysy et olisko mulla. kaivoin euron rahapussista ja just kun kaveri oli laittamas vessan ovee perässään kiinni niin huusin sille et "se on sitten euron paska!!!"
hihittelin itsekseni kunnes huomasin et siin säilytyslokeroiden "takana" oli 3 sellasta oikein laittautunutta keski-ikäistä leidiä jotka katseli mua hieman epäilevän näköisenä. mua alko naurattaa ihan sairaasti ja oli pakko luikkia siihen vähän matkan päähän repeileen
kaveri sano jälkeenpäin et helvetti sitä hävetti tulla sielt vessast ulos kun huomas ne naiset jo sillon kun heitin sen jutun
hihittelin itsekseni kunnes huomasin et siin säilytyslokeroiden "takana" oli 3 sellasta oikein laittautunutta keski-ikäistä leidiä jotka katseli mua hieman epäilevän näköisenä. mua alko naurattaa ihan sairaasti ja oli pakko luikkia siihen vähän matkan päähän repeileen
kaveri sano jälkeenpäin et helvetti sitä hävetti tulla sielt vessast ulos kun huomas ne naiset jo sillon kun heitin sen jutun