lisä tienestiä hoitajalle.. lue!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vaan minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti vaan minäkin

Vieras
tämä voi kuulostaa hullulta tai jotain sinne päin, mutta meillä on iso ongelma.. tai meille siis ongelma.
haluaisimme lähteä matkalla kahden mieheni kanssa viikoksi mutta hoitaja puuttuu. kenelläkään ei ole oikeen niin pitkää lomaa/vapaata silloin (maalis-huhtikuun vaihde), kummit ja muu suku töissä. muutamalla laskettu niillä tienoilla joten en edes uskalla laittaa sinne jos lähtö tulee..
voi olla että saan vanhemman hoitoon, mutta toinen olisi ainakin vailla hoitopaikkaa..

nyt olisikin siis haussa perhe joka ottaisi meidän nappulan tai nappulat hoitoon viikoksi.

onko tää ihan hullu ajatus?
toki meidän pitää tutustua jne.. mutta ajattelin kysyä ennen kun käydään edes enempää miettimään matkaa..

huoh, tuntuipa kamalalta. :ashamed:

En kyllä suosittelisi kenellekään ventovieraille hoitoon laittamista. Siinä menee oma loma pilalle kun pitää miettiä kuinka lapset viihtyvät. Eikös se olisi parempi ottaa ne lapset mukaan ja hakea hoitaja matkanjärjestäjältä? Lapset olisivat lähellä ja tuntisi koko perhe olon paremmaksi.

Jos päätätte jonkun vieraan hoitoon jättää lapset, niin ainakin kysytte rikosrekisteriotteen niinkuin hoitoalalla on nykyään tapana. Vaikka ei sekään kerro vielä taipumuksista jotka vielä piilevät...

Tosiaan tuskaiselta kuulostaa. Eikö olisi parempi viettää "toinen kuherruskuukausi" lähempänä kotoa esim. kylpylässä, jolloin lasten luo pääsisi tarvittaessa? Perheen kanssa sitten ulkomaille tai kahdestaan kun on kunnolla hoitajat järjestyneet.

mietiskelin että toi vois mulle olla ihan mahdollista, mut tosiaan, pitäis tutustua hyvin, ja nähdä melkein viikottain ennen tota matkaa että lapset tuntis olonsa kotoisaksi. sit siihen vaikuttaa sekin, että minkä ikäsiä teidän muksut on, missä asutte yms. eli onko kunnon tutustuminen ennen matkaa edes mahdollista. mut ennen kaikkea siihen vaikuttaa oman perheen tilanne. mun mies on yleensä keväisin tehny 10-12 tunnin päivää töissä, ja jos se sama toistuu taas ens keväänä, ni silloin en ota tähän yhtään ylimääräistä lasta, omissakin on tarpeeksi.
eikä toi mitenkään huono idea ole, itseasiassa mun mielestä jopa parempi, ku esim. se, että jotkut vie pieniä lapsiaan kylmiltään vaikkapa vain avoimiin päiväkoteihin pariksi tunniksi. mä oon omien hitoon viennissä niin tarkka muutenki, etten varmaan itse lähtis tota edes koittamaan, mut sehän ei estä muiden lasten ottamista hoitoon.

nii, ja tää on nyt sit vaan mun ajatusten pohjalta, miehelle en oo edes maininnu mitään tästä! eli siis ekat ajatukset vaan. =)

Yhteistyössä