Kärsin migreenistä ja nyt tässä kolmannessa raskaudessa ne on äityneet ihan kamaliksi. Kaikki pienet pääsäryt muuttuu migreeneiks jotka kestää väh. sen 2 pvää ja niiden määrä lisääntyy sitä mukaan kun vkoja tulee lisää.
Eka oli kk välein, sit 2 vkon välein, nyt taas kamala hedari päällä ja edellisesta vaan vko. Ei luoja, mä vaikka synnyttäsin mielummin kerran kk:ssa ku kärsisin tämmösestä, tää on ihan hirveetä...
Migreenit laittaa mut vielä oksentamaan ja kunnolla (ja oksennan edelleen muutenkin: raskauspahoinvointia), ja yhen kerran se oksentaminen aiheutti jo ennakoivia supistuksiakin.
3 vkon päästä aika ä-polille rakenne-uä:hän, jos sinne saakka jaksais oottaa et pääsis lääkärin kanssa puhumaan saisko jotain helpotusta. Panadol kun ei auta yhtään ja imigrania (sitä nenäsumute migreenilääkettä mitä mul on) en tohi raskausaikana käyttää.
Onko muita jotka kärsis migreeneistä? Onko teille lääkäri sanonu mitään? Ootteko saanu mitä lääkettä? Onko auttanu?
Vitsit mä en jaksa tätä ja jos 2pvää joka vko pitää kärsiä tämmöstä....
Öisinkään ei saa tän takia nukuttua ku olo niin hirveä.
Migreenit laittaa mut vielä oksentamaan ja kunnolla (ja oksennan edelleen muutenkin: raskauspahoinvointia), ja yhen kerran se oksentaminen aiheutti jo ennakoivia supistuksiakin.
3 vkon päästä aika ä-polille rakenne-uä:hän, jos sinne saakka jaksais oottaa et pääsis lääkärin kanssa puhumaan saisko jotain helpotusta. Panadol kun ei auta yhtään ja imigrania (sitä nenäsumute migreenilääkettä mitä mul on) en tohi raskausaikana käyttää.
Onko muita jotka kärsis migreeneistä? Onko teille lääkäri sanonu mitään? Ootteko saanu mitä lääkettä? Onko auttanu?
Vitsit mä en jaksa tätä ja jos 2pvää joka vko pitää kärsiä tämmöstä....
Öisinkään ei saa tän takia nukuttua ku olo niin hirveä.