Hae Anna.fi-sivustolta

Lisääntynyt syljen eritys flunssassa

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä maraCC, 22.09.2009.

1. maraCC Vierailija

Muutama yö mennyt valvoessa kun sylkeä tulee niin paljon että ei kerkeä nielemään kunnolla ja se on sellainen pakonomainen tarve,muuten tuntuu että henki toppaa. Sitten vielä tämä outo flunssa joka ei ala kunnolla vaan ihan pientä yskää ja erittäin veltto olo ilman kuumetta ainakin vielä. samanmoista? tuo sylkijuttu kummastuttaa erityisesti.

2. zznn Vierailija

Mulla useinkin tota syljen erittymistä flunssan alussa. Tosiaankin ärsyttävää. En tiedä mistä johtuu, mutta lienee normaalia kuitenkin.

3. flunssainen Vierailija

Tässä itsekin valvon yöllä kun sylkeä tulee niin paljon että saa koko ajan niellä. Makuulla tulee tosiaan tunne, että tukehtuu, joten tässä koneella nyt istun. Saa nähdä koska seuraavan kerran saa unta. Flunssa alkoi eilen.

4. mies 1982 Vierailija

Sama juttu täällä. Todella raivostuttavaa ja nukkumisesta ei tosiaan tule mitään. Yllättävän vähän löysin tietoa tästä aiheesta. Miten pian teillä loppui tuo eritys jos edes siis loppui?

5. Anneli Vierailija

Flunssan alussa yöunet vievä voimakas syljeneritys kestää mulla kaksi päivää ja yötä. Sen jälkeen tulee kova kurkkukipu. Veden juonti helpottaa hetkeksi.

6. Erittäjä Vierailija

Minulla sama ongelma mutta johtuuko se van flunssasta vai jostain muusta ja loppuuko se sitten kun on parantunut?

7. vierailija Vierailija

Kerran ollut flunssassa sama, oli korva- ja poskiontelontulehdus ja sylkeä tuli aivan vietäväkseen. Nukuttua ei saanut kun koko ajan piti nieleskellä. Kun valitin lääkärille hän ei uskonut, ohitti vain koko asian kuin olisin keksinyt sen. Onneksi meni sitten itsestään ohi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri