Hae Anna.fi-sivustolta

lisäansioita kotoa

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä nenni, 02.06.2006.

1. nenni Vierailija

Olen nyt puolen vuoden ajan saanut lisäansioita tällä kaverin suosittelemalla tavalla.. Ja enkä mitenkään vähän vaan noin 1500 euroa kuukaudessa eikä oikeastaan tarvitse tehdä mitään sen eteen... kyllä tuollaiset lisätulot ovat aina kotiäidille tervetulleita. Kokeilkaa!

http://helimarja.1free.hop.clickbank.net

2. Hohhoh Vierailija

Taas yksi ketju-pyramidi-whatever-huijaus. Eivätkö ihmiset ikinä opi?

Saittiki oli hyvin tyypillinen vähän tyhemmille ihmisille suunnattu markkinointipläjäys: hitosti rahaa ilman mitään vaivaa ja paljon kivoja värejä.

Sääliksi käy...

3. E Vierailija

En edes viitsi käydä katsomassa linkkiä. Mua raivostuttaa tällaiset tyypit ""eikä oikeastaan tarvitse tehdä mitään sen eteen"". Ansio kuuluu sille, joka työn tekee.

PS. Olethan muuten muistanut ilmoittaa lisätulosi verottajalle ? Pari vuotta sitten raja oli muistaakseni 8500 euroa ja sehän sinulla on jo mennyt yli.

4. miksi Vierailija

nimimerkille E:
    miksi E olet kiinnostunut ap:n veronmaksusta.sehän on kaikkien omantunnon asia.se ei kuulu tasan tarkkaan muille
    kun palkansaajille.
    jos maksavat,asia on ok.
    mutta jos eivät maksa on se heidän murheensa.jäävät kiinni tai eivät.
    MUTTA SINUN ASIASI SE EI OLE.älä enää vaivaudu tästä huomauttamaan ketään.
    SEHÄN ON sinulta SUORAA KATEUTTA.ettei joku nyt vain rikastu liikaa................

5. A Vierailija

Verojen maksamatta jättäminen on rikos. Verottajalle ja muille viranomaisille asia kuuluu ehdottomasti. On sitäpaitsi kansalaisvelvollisuus kitkeä harmaata taloutta ilmiantamalla verojen maksamatta jättäminen. Pienistä asioista nyt ei kannata välittää, mutta systemaattinen tuloveron kierto on rikollista ja moraalisestikin tuomittavaa.

6. miksi Vierailija

A:lle(oletko myös E )
    en puolla rikollisuutta eikä ap ilmaissut mitenkään että ei maksa veroja.
    älkää menkö asioitten edelle.
    jos olet noin innokas käräyttäjä on SINULLA paljon töitä pitääksesi suomen kansan kaidalla tiellä.
    pysyköön kukin omassa lestissään.

sanoit:""pienistä asoista nyt ei kannata välittää""
    mikä on pieni asia?
    kerronpa sulle erään esim.
    eräässä suuressa firmassa tuli tilintarkastaja ja huomasi pienen menon vähennyspuolella(n.150e) joka ei ollutkaan firman todellisia menoja.arvaa kuinka siinä kävi?se oli mielestäni pieni asia mutta kuikas kävikään.

pienikin laiton veron kierto on yhtä hyvin rikos.
    veron kierto ei suikaan ole rikos jos sen tekee lain mukaisesti.
    jotta silleen.

7. A (ei E) Vierailija

En väittänyt missään ap:n jättävän veroja maksamatta. Älä itse mene asioiden edelle. Kommentoin vain sinun tekstiäsi. Lukiko jossain myös, että olen ""innokas käräyttäjä""? Ei. Mutta taatusti ilmoittaisin esimiehilleni ja sitä kauta viranomaisille, jos huomaisin työpaikallani harjoitettavan rikollisuutta.

Pieni asia = naapuri maksaa teinille kympin nurmikon leikkauksesta, eikä maksa tellejä jne.

Mainitsemasi esimerkki on todellakin jo kirjanpitorikos, eikä mikään ""pieni asia"".

8. miksi Vierailija

E:lle
    mistä olet tuommoista tietoa saanut että saa 8500 e tienata lisätuloja ettei mene veroa?
    missä asut, muutan heti sinne,teillähän on ymmärtäväinen verovirasto.
    tuo summa on ainakin yrittäjillä arvonlisäveron raja.

9. E Vierailija

Viestini taisi olla hiukan liian kiireessä kirjoitettu, mutta oletin kaikkien tietävän mitä tarkoitin. Eli juuri tuota, että 8500 euron jälkeen pitää kuukausittain maksaa alv verottajalle.

Halusin vain muistuttaa ap:tä, että hän muistaa sen tehdä ettei tule jälkikäteen mitään hankaluuksia. Mutta kylläpäs viestini saikin kiperiä kommentteja - hui...

10. miksi Vierailija

no niin päästiinhän me samalle aaltopituudelle tästä veroasiasta.
    ei näköjään pidä kirjoittaa liian kiiruisena,tulee väärinymmärryksiä niinkuin nytkin.
    tuskin tuota alvi rajaa ihan kaikki ymmärtävät.

ja ei muuta kun hyvää jatkoa nim.E:lle

11. A Vierailija

Eivät ehkä ihan kaikki, mutta suuri osa kuitenkin. Alv-raja on sen verran tunnettu.

12. miksi Vierailija

mikä keskustelu kanava tämä on.
    kun esim.tämä ap on laittanut tämän toteamuksensa ainakin kahteen paikkan eikä kummassakaan liity minkäänlaiseen keskusteluun.
    antaa vain vieraskielisen linkin ja häviää kanavalta.
    onko tämä reilua.

13. Happo Vierailija

Ovela? kikka etsiä lisää höynäytettäviä. Nämä saa palkkansa siitä, kun joku bimbo menee ja maksaa tuon liittymismaksun, joka juuri tänään ja vain minulle on 47 dollaria. Siitä sitten alkaa rahaa tulemaan, hah.

14. miksi Vierailija

käytöksesi sai aikaan epämielyttävän lopun.

esitit vain röyhkiästi,jopa ainakin kahdella kanavalla,kuinka SINÄ tienaat jne................
    näitä verkostoja on laillisiakin.nyt jäi sellainen kuva että tämä kyseinen juttu on taas niitä huijaus juttuja.
    (taitaa ollakkin)
    haluaisin kuitenki puolustaa tässä niitä verkostoja jotka ovat suomen lain alle sovellettuja ja ovat siksi suomessakin laillisia.
    hyi sinua etkö tohtinut tulla enään esiin kun kuulit itsestäsi totuuksia.
    et varmaan maksa veroja jne.................
    olen/olemme kovasti pettyneitä sinun käytöksestäsi
    pois tämmöiset tyypit keskustelukanavalta.

tämähän on KESKUSTELU eikä YKSINPUHELUkanava

jää sinä kierimään niitten suurien rahojesi kanssa.
    katto ettei ne homehdu,kun niitä ei voi käyttää kun ne
    ovat niitä ""pimeitä"" rahoja.

15. veronmaksaja Vierailija

ÄLÄ HUUDA! Ei ole kysymys kateudesta. Ei ole oma asia maksaako veroja vai ei. Tietenkin siinä tapauksessa, että veronkiertäjä ei käytä verorahoilla järjestettyjä palveluja, asia on ok. Tyhmempikin tajuaa kuvion.

Veronmaksaja

16. WinCapita Vierailija

Seuraatteko te ihmiset ollenkaan uutisia? Yksi eilisen päivän pääuutisista on ollut Wincapita-oikeudenkäynti joka on ilmeisesti suurin talousrikosoikeudenkäynti, joka Suomessa on koskaan ollut. Jos rahaa tulee ovista ja ikkunoista mitään tekemättä, niin jos kyseessä ei ole yrittäjyys, joka on iskenyt kultasuoneen, niin muussa tapauksessa kyseessä on rikos.

Veronmaksu ei ole vapaaehtoinen asia. Jokainen tällä Suomen maaperällä tallustava kävelee yhteiskunnan ylläpitämiä teitä pitkin, käyttää ainakin joskus vesi- ja viemäriverkostoa, käy joskus lääkärissä/kirjastossa/koulussa jne.

Jos haluaa olla työttömänä ilman mitään tuloja niin se on ihan okei, mutta silloin ei pidä itkeä yhteiskunnan tukien perään. Siksi meillä on tämä maailman huippua oleva yhteiskunta, koska näitä palveluita ylläpidetään verovaroin. Jos kaikki maksaisivat veronsa, ostaisivat junalippunsa sen sijaan, että matkustaa pummilla jne, niin asiat olisivat täällä todella hyvin.

AP:lle sanoisin, että jos kotiäiti haluaa lisäansioita, hän voi ottaa hoitolapsen, jakaa mainoksia, kysyä osa-aikatöitä työnantajaltaan tms., jotta hän saa lisää rahaa perheen elatukseen. Hänellä on myös mahdollisuus perustaa esim. nettikauppa, jolloin hän saa yrittäjänä sitä kautta tuloja perheelle.

17. toolman Vierailija

miten tuollaiseen pääsis käsix

18. mietiskelijä Vierailija

Me olemme tyhmä kansa, sanoi kirjailija Erno Paasilinna aikoinaan,
    eikä se varmaan kauas liippaa, kun tätäkin palstaa lukee,
    akatko ne huutaa toisilleen, vai? alvit ym verotusasiat ei taida olla hanskassa.
    Itse olen ollut toisen palveluksessa, sekä myös yrittäjänä vuosikymmeniä.
    Sen voin sanoa, että rahaa ei saa mistään tekemättä mitään, ellei löydä kadulta, siihenkin
    joutuu kumartumaan,
    mutta tuloja voi saada paljonkin jos ensin tekee jotain "oikein".
    Olin aikoinanani "vinkkimiehenä" vakuutusyhtiöille, eli kun muissa asioissa kävin yrityksissä,
    mainitsin samalla vakuutusasioista, mikäli yrittäjä oli kiinnostunut, vinkkasin vakuutusyhtiölle,
    jonka edustaja meni paikalle ja saadessaan asiakkaan, vakuutusyhtiö maksoi minulle viiden vuoden ajan provikkaa kyseisistä vakuutuksista.
    Tein siis ensin jotain, enkä sen jälkeen mitään. Sainko siis tuloja, joiden eteen en tehnyt mitään.

Verkostoissa olen vuosien mittaan ollut useissakin, mm wincapitan johtajan toistakymmentä vuotta sitten pyörittämässä täysin laillisessa yrityksessä ( hän oli sivumennen sanoen todella älykäs ja hieno ihminen, suuresti ihmettelenkin suota johon hän on joutunut, sitä tekisi mieli kysyä, mikäli tarjoutuisi tilaisuus)

Niin, siinä verkostossa joutui ensin työskentelemään, mutta kovalla työllä ja onnella oli
    mahdollista hyvin nopeasti päästä tilanteeseen, jossa työskenneltiin tunti pari/pv
    missä haluttiin, vaikka uimarannalla ja tienattiin enemmän kuin 8 h päivässä tekevät,
    Niin on nytkin monissa eri verkostoissa,

Verkostoja moittivat vain kateelliset ja sellaiset, jotka eivät ole itse menestyneet,
    moni kun luulee, ettei niissä tarvitse tehdä mitään ja se on harha.
    Itse en tällä hetkellä työskentele verkostossa, mukaan ollaan kyllä jatkuvasti pyytämässä,
    mutta tämänhetkinen mielenkiintoinen työni ei anna mahdollisuutta,

19. kotiäippä88 Vierailija

Pyramidit yms ovat mielestäni (ja varmasti 99% suomen kansa ajattelee samoin...) huijausta. Itse olen saanut pientä kivaa lisäansiota (puhutaan muutamista kymmenistä euroista kuukaudessa) täyttelemällä kyselyitä suomalaisilla kyselysivustoilla. Täysin laillinen keino. Lisää voi lukea täältä: Ansaitse rahaa vastaamalla kyselyihin! | Internetinilmainen.info

Kuulun ilmeisesti haluttuun ryhmään kun lähes joka päivä joltain verkostolta tulee kysely :D

20. pikku_vinkki Vierailija

muistakaahan käydä kyselypaneeleissa määrittelemässä montako kyselyä teille saa lähettää.

nimim. oletuksena vain kysely kuukaudessa :D

21. taavetti- Vierailija

Mitä soopaa, kunhan vain ihmiset ymmärtäisivät
    kiertää kaukaa.

22. hannavo Vierailija

Nämä olivat tosi kivoja sivustoja ja saan yhteensä kyselyitä päivässä 4-5. Ihan kivasti :)

Kiitokset ja Hyvät Joulunodotukset sinulle!

23. Juulii Vierailija

Eipä ole lisärahalle tarvetta, kun käy töissä ja saa sieltä sen verran hyvin liksaa että pärjää enemmän kuin hyvin. Työaika liukuva, suuressa konsernissa moni asia (terveydenhuolto jne.) kuuluu pakettiin ja töissä on kaiken lisäksi yksinkertaisesti mukava käydä. Myös miehellä työ, jossa palkka ok ja työkiertojen välissä pitkät vapaat, jolloin kotona lapsen kanssa.

Kotiäidiksi en olisi missään nimessä halunnut jäädä juurikin rahan takia. Kaikki nämä tällaiset on kotonaan oleville mammoille suunnattua potaskaa, josta vain ylin porras käärii rahat.

Esimerkiksi mieheni sisko on mukana ties missä (olisiko kolmessa eri jutussa), joissa luvataan lisätienestiä ilman vaivaa jne jne.. Pitää vaan ostaa aloituspakkaus tmv. ja koittaa saada lisää porukkaa mukaan. Näitä n.200-400 euroa starttihommia on ostanut siis useammasta paikasta, mutta toistaiseksi myymättä on suurin osa koko roinasta.. On siis nimeltä mainitsemattomia kynttilöitä, siivousaineita jne. jne.. Säälittävää sanon minä.

24. yhmamma Vierailija

Aika tuttu tarina. Itse toimin aikanaan erään yrityksen meikkimyyjänä. Meikit olivat niin kalliita, että niillä ei paljoakaan lisätuloa saanut.

25. en tajua vielä Vierailija

Tarkottaako tämä sitä, että jos valitsen esim. hesen, täytyy käydä joka päivä hampparilla ja tilata aina eri mässö?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri