Litteä vatsa vuorokaudessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Mulle tuli toissa yönä ihan kauhea mahatauti.
Oksentanut en oo kertakaan, mutta patskalla on saanu juosta senkin eestä... About 50 kertaa eilen! :x :x

Mulla on nyt tosiaan litteä vatsa! Mikään ei ole (ei edes mehu hörppy ) pysynyt sisällä lauantai illasta tähän aamuun...
Mahan kautta voi tuntea melkein selkärangan. :whistle: :/ Äärettömän kätsy laihutustapa! ;) :D :x :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
Wau! Huono puoli taitaa olla se ettei paljon kannata lähtä kylille sitä esittelemään... :D
:laugh: Juu, todellakin!
Eilen soitin päivystykseen, ku tarvin sairaslomalapun ja siellä sairaanhoitaja oli sitä mieltä, että mun on mentävä käymään siellä! :o Ihan tosissaan ehdotti, että ajan vajaa 40km sinne jumalattomassa kurataudissa ja 38,5 kuumeessa :headwall: :headwall:

Pakko ois kohta kaupassa käydä, onneks sinne ei oo ku 2,5km. Näissä oloissa tulee kyllä miestä ikävä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mä jotenki jo otsikosta arvasin mistä kyse kun toi mahatauti on vieraillut meilläkin kohta viikon...
Ónkohan tää kuin helposti tarttuvaa? Ja noin kauanko tää kestää... :o :headwall:
Mun posketkin on jo ihan lommoilla ja muutama päivä vielä tätä ja ,usta ei ole kuin luut ja nahka jäljellä... :/