liv-kanavasta (varmaan jälleen kerran)

Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kokeile päivittää kanavat uudelleen, jos sit näkyisi?

ei näy..
Liv kuuluu nyt kanavanippuun E, ja sen näkyvyysalueet voit tarkistaa täältä: www.digitv.fi
ja tuolta ku valitsee kanavanippu E:n näkyvyyden niin Rovaniemen alue on pohjoisin missä näkyy

no höh :(

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä

antennitalouksissa se näkyi ennen vain puolipäiväisenä.

kuten monet muutkin kanavat, etenkin plusTV:n maksukanavat. sitä vaan ei kerrota ostaessa että asiakas saa puolikkaita kanavia

juu siis ennen näky koko maassa, mut antennitalouksissa vaan 10-14 arkisin (kaapelikanava) ja nyt sit kehuivat et alkaa näkyä kaikille, mut eipä vaan alkanukaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

kuten monet muutkin kanavat, etenkin plusTV:n maksukanavat. sitä vaan ei kerrota ostaessa että asiakas saa puolikkaita kanavia

joo.. vähän ärsyttää et meillä alkaa näkyä sub-leffa vasta klo 20 jälkeen, ku ei kuuluta kaapelialueelle

On se epistä, että pohjoinen Lappi kuuluu aina johonkin 'sivistyksen ulkopuoliselle vyöhykkeelle'.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

juu siis ennen näky koko maassa, mut antennitalouksissa vaan 10-14 arkisin (kaapelikanava) ja nyt sit kehuivat et alkaa näkyä kaikille, mut eipä vaan alkanukaan |O

No eipä alkanu ei, täälläkin sama ongelma, asutaan Itä- Suomessa. Ärsyttää ku on niin mainostettu ja odottelin tuota kovasti. Nyt kun ei sit näy edes sillon aamupäivällä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

:o aikamoista tiedon panttausta!

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Hain just kanavat uudelleen, eikä löytänyt liviä ollenkaan. :(

Sama!!! Liv oli kanavaluettelossa, mutta näkyi vaan mustaa. Livin sivuilla luki, että hae kanavat uudestaan niin näkyy, NYT KATOSI KOKO KANAVA LISTALTA!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja muurrr:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Hain just kanavat uudelleen, eikä löytänyt liviä ollenkaan. :(

Sama!!! Liv oli kanavaluettelossa, mutta näkyi vaan mustaa. Livin sivuilla luki, että hae kanavat uudestaan niin näkyy, NYT KATOSI KOKO KANAVA LISTALTA!!! :kieh:

mulla oli sama mut niit kanavii oli kaks toinen näky toine ei jaa poistin sen joka ei näkyny ,nyt näkyy livi.

Yhteistyössä