Löysin miehen yöpöydältä jotain mikä ei kuulu minulle...

  • Viestiketjun aloittaja skitsoko
  • Ensimmäinen viesti
skitsoko
Elikäs olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa puolisen vuotta. Meillä menee todella hyvin ja olemme puhuneet paljon yhteisestä tulevaisuudesta ja sen suhteen meillä on samanlaiset haaveet.

Pari viikkoa sitten löysin sattumalta miehen asunnon yöpöydältä TUMMAN hiuspinnin. Itselläni on samanlaisia mutta vaaleita, koska olen vaaleahiuksinen. Tämä ihmetyttää minua, koska mielestäni en ole käyttänyt tummia hiuspinnejä pitkiin aikoihin. Toki voi olla että se onkin minun, mutta olen lähes varma, etten ole sen värisiä pinnejä viime aikoina käyttänyt.

Asia vaivaa minua, mutta tuntuisi typerältä kysyä mieheltä asiasta. Kuulostan itsestänikin turhan vauhkolta, varsinkin kun meillä on mennyt niin hyvin koko yhdessä olo ajan... Olen yrittänyt selittää itselleni asiaa siten että ehkä mies on esim. siivonnut ja löytänyt sen jostain lattialta tai se on lennähtänyt sinne esim. jonkin yöpöydällä olleen kirjan välistä... ja että se on joku hänen eksänsä iänvanha hiuspinni joka nyt on sattunut jostain lennähtämään.

En vain jaksaisi uskoa, että poikaystäväni olisi pettänyt minua jonkun tummahiuksisen naisen kanssa. Stressaankohan asiasta turhaan, vai mitä mieltä itse olisitte jos teillä olisi vastaavanlainen tilanne?
 
Rea Listi
Minä kysyisin mieheltä suoraan että mikäs pinni tämä on ja mistähän on tähän päätynyt? Sittenhän näet mitä ja miten mies vastaa. Jos ei suhde kestä rehellistä kysymystä, niin heikoilla ollaan.
 
Eelokki
Uskoisin että seurustelee tummahiuksisenkin kanssa, koska itselläni oli suhde kerran varattuun ja jätin tahallani erään pikkujutun kylppärin pöydälle "löydettäväksi", varmaan sama juttu sinulla nyt. Nyt vanhana ajattelen kuinka tulikin oltua ääliö silloin.
 

Yhteistyössä