Löin lastani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meeri77"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meeri77"

Vieras
Minulla on 4 vuotias tyttö, 8 vuotias poika ja 13v tyttö. Olimme kaupassa, ja kun tulimme ulos autosta, pihallemme, lapset kiukuttelivat joka asiasta. 12v tyttö olisi halunnut paidan mutta en suostunut ostamaan. KotiPihalla annoin hänelle yhden ostoskasseista, mutta hän otti sen, ja viskaisi lumihankeen. Minä huusin hänelle että kerää jokaisen tavaran takaisin kassiin, ennen ei tule sisälle. Hän hyökkäsi kimppuuni ikäänkuin yritti kaataa minut. Ja sitten pimeni.!"!"!"!" Työnsin hänen kädet pois minusta, ja löin häntä kasvoihin. Tyttö kaatui lumihankeen. Hän makasi siinä hetken, ja minä juoksin sisälle. Kuitenkin heti päätin mennä takaisin pyytämään anteeksi, mutta tyttö oli kadonnut.
Tyttö lähti mummin luo, mummi soitti illalla. Annoin tytön olla siellä yön, mutta lähdin hakemaan häntä seuraavana päivänä. Tyttö ei suostunut tulemaan. Minä suutuin, ja lähdin kotiin. 4v ja 8v olivat leikkimässä naapurin perheen luona, ja heidät haetessa naapuri kysyi miksi meillä oli yhä ruoat pitkin pihaa.
Kotona 8v halusi pelata pleikkaa, mutta kelsin. Hän alkoi paiskia tavaroita. Minä otin hänestä kiinni ja raahasin portaille. Poika riehui kauheasti. Hän raapaisi minua poskeen, ja minä tönäisin häntä, jolloin poika kaatui portaita päin.
Sitten mummi tuli käymään ( hän on siis minun äitini) Hän näki tapauksen, sillä hänellä on oma aivain, koska talo on hänen. Ätini näki tapauksen, ja ryntäsi pojan luo. Minä lähdin suutuspäissäni olohuoneeseen. Äiti käski pojan pukea, ja haki tyttäreni, puki tämän ja vei lapset autoon. Hän tuli sanomaan, että vie lapset hänen luo.
Lapset ovat yhä siellä. Olen koittanut soittaa 12v tytön ja äidin puhelimeen, mutta he eivät vastaa.
Enkä tosiaankaan halua kuulla provotteluja, sillä jos teillä hyvät ihmiset ei ole muuta tekemistä kuin väittää tekstejä provoiksi, niin älkää lukeko tekstejä!!!!
MITÄ TEEN TÄSSÄ TILANTEESSA?

Hae apua itsellesi! Lasten töniminen ja lyöminen ei ole ok. Selkeästi lapsesikin oppineet jo toimintatapasi kun kerran molemmat olivat tönimässä sinua. Äitisi toimi aivan oikein.

Onpa hyvä, että sinulla ja lapsillasi on äitisi tukena. Onko sulla kaikki ihan hyvin, noin niinkuin itses kanssa?

Kuulostaa äkkiseltään siltä, että kasvatus on mennyt pieleen jo 12 vuoden ajan. Voisiko joku ammattilainen osata auttaa? Enkä nyt tarkoita sossuja vaan sellaisia ammattilaisia, jotka osaisivat sinun puheistasi ja kasvatuksestasi osoittaa, mikä menee pieleen ja mitä sinun pitäisi muuttaa, jotka lapset kunnioittaisivat sinua? Koska jokuhan tuossa selkeästi menee ja pahasti pieleen, kun lapset käyttäytyvät noin. Esimerkiksi joku kehityspsykologiaan erikoistunut terapeutti tai varhaiskasvatuksen asiantuntija? Kannattaa yrittää tosissaan korjata tuo tilanne, koska joku tekee vielä pian lastensuojelulmoituksen, ja lyömisestä lähtee lapset aika äkkiä sijoitukseen.

Ls ilmoitus on paras sinulle. Teillä on jotain pielessä. Kaipaat apua kasvatus asioissa ja oman käytöksesi kanssa. Toivottavasti äitisi edes tajuaa hakea teille apua.

Jotenkin vaikea uskoa, että juuri kun ensimmäistä kertaa lyöt tytärtä ja tönit poikaa, äiti sattuu näkemään ja vie lapset. Tarkoitan, että olet kyllä kurittanut fyysisesti ennenkin mutta nyt vaan "käry kävi". Anna lasten olla siellä mummolla hetken aikaa ja juttelette sitten kun olette kaikki rauhoittuneet. Itsellesi voit hankkia apua.

• Tykkää
Reactions: vicy
Neuvot pyytää apua kasvatusalan ammattilaisilta ovat tarpeen. Noin isojen lasten kanssa ollaan kyllä melko syvissä vesissä...

Vanhempiensa kimppuun hyökkäävät, istokin lapset ovat yleisimpiä kuin luulemme. Kaikissa tapauksissa vanhemmat eivät pahoinpitele heitä. Tunnen perheen, jossa yksinhuoltajaäiti yritti toteuttaa lasten pienimmätkin toiveet. Tuloksena tyytymättämiä kauhukakaroita, joihin kukaan ei saa otetta. Potkivat äitiään, lyövät toisiaan, taistelu käynnissä koko ajan.

En ihemettele, mikäli perheissä menee hermot.

Yhteistyössä