Loistava päivä seistä hellan ääressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
"Pikkasen" ottaa päähän |O Olipa jäänyt eilen toisen pakastimen ovi raolleen ja arvata saattaa, että kaikki oli ainakin puoliksi sulaneita :headwall: :headwall: :headwall: Koiralla on toki onnenpäivä, kun saa vedellä puolijäisiä lihoja napaansa. Systerille ja vanhuksille vein jo pihvilihat ja illalla sekä huomenna grillataan kuopuksen kanssa. Muutaman lihapadan teen pakkaseen, mutta loput lihat menee koiralle :/ Pakkasessa olleet vihannekset keitän kyllä sosekeitoksi ja pakastan. Onneksi en ollut ehtinyt vielä laittaa tämän vuoden marjoja pakkaseen...sitten olisin jo repinyt pelihousuni. Noh, tuleepahan sulatettua pakastin. Ja kun uuni nyt on sitten päällä iltaan asti, niin voisi kai sitä leipoa samantien pakkaseen jotain. Eikä ole keittiössä kuuma...eeeeeei |O

Alkuperäinen kirjoittaja samarialainen:
Miksi et jakaisi koko pakastimen sisältöä köyhille palstalaisille?
Ei se taitaisi onnistua. Kylmäketju lienee katkennut jo ja ennenkuin nuo olisi toimitettu jonnekin, niin näillä helteillä ei voisi enää taata ruokien kuntoa.

auts..paha mäihä..
kokki gourmeena sanohan miten tuota tofua voisi tehä? mahdollisimman simppelisti ja kevyesti?
(ois semmonen peruspaketti kaapissa ja voiko sitä pakastaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
auts..paha mäihä..
kokki gourmeena sanohan miten tuota tofua voisi tehä? mahdollisimman simppelisti ja kevyesti?

Mä en ole jostain syystä oikein koskaan onnistunut tofun kanssa. Kevyesti..hmm. Joku muu - onnistunut - osaisi varmaan neuvoa jonkun hyvän ohjeen. Mä olen marinoinut ja paistanut pannulla. Ihan syötävää siitä tulee, mutta mieluummin syn jotain muuta kuin tofua.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
auts..paha mäihä..

Mä en ole jostain syystä oikein koskaan onnistunut tofun kanssa. Kevyesti..hmm. Joku muu - onnistunut - osaisi varmaan neuvoa jonkun hyvän ohjeen. Mä olen marinoinut ja paistanut pannulla. Ihan syötävää siitä tulee, mutta mieluummin syn jotain muuta kuin tofua.

ok:) no kaipa siitä saa jotain väännettyä..kokeilun haluinen kun olen :)

Yhteistyössä