Hae Anna.fi-sivustolta

LOISTAVA ULKOPOREALLAS!!!

Viestiketju osiossa 'Piha ja puutarha' , käynnistäjänä Siistiä, 14.12.2007.

1. Siistiä Vierailija

olen tässä hehkutellut kavereille, naapureille ja puolitutuille kesäistä hankintaani. Aivan loistava: ulkoporeallas (www.poreisiin.fi)!!! Suosittelen kaikille, kenellä muutama tonttu ylimääräistä. TOsin itsekin otin vähän lainaa jotta sain miehekkäämmän mallin.

2. hyvä mainos Vierailija

Täällä on mainostaminen kielletty

3. Sisko ja sen veli Vierailija

Ostimme siskon kanssa omat altaat samasta paikasta ja kaikki on mennyt nappiin. Jouluna kylvettiin ja uutena vuotena katsottiin naapurien raketteja altaasta. Omani on 5 hengen allasja joskus haluaisin isomman. Siskon mies halusi heti ison altaan ja siellä tuleekin oltua paljon. Lähes naapureita kun ollaan. Mökillä meillä on palju, mutta sen käyttö on jäänyt lähes kokonaan pois.

4. Kiimari Vierailija

Ittee sylettää oma hankinta. Akka ei antanu ostaa kalliimpaa, joten ostin kiinalaisen altaan myyjän vakuuttelujen perusteella. Nyt allas toimii miten sattuu eikä uskalla vesiä pitää talvella sisällä. Takuu meni umpeen vuoden päästä ja nyt on lähes käyttämättömänä. Olis lekalle töitä.

5. Sami222 Vierailija

Hei... hankitiin Arctic Spas altaan ja laatu on alaansa huippua. Tuottaja antaa ikuisen takuun ja tämä on oikeastaan ainoa valmistaja maailmalla joka rakentaa niitä pakkaseen. Paras vaihtoehto on stereoiden kanssa....sousittelen. Niiden sivut on www.arcticspas.fi

6. sellaista Vierailija

Minkä takia pitäis maksaa Arcticin altaasa tuhansia kun muualta saa PAREMPAA laatua edullisemmin. Kuka haluaa puupaneloinnin omaan altaaseen Suomen ympäristöön? Ei kestä ku pari vuotta ja hiiret pitää majaa altaan sisällä. Ja minkä takia pitää maksaa ihan tolkuttomasti palasesta akryylia? Haloo. Ylihinnoiteltu kuten myös Lempäälässä oleva mesta. Lisäksi on huvittavaa kuinka Arciticn omistaja käy kirjoittamassa kaikille keskustelupalstoille. Hoono suomi painaa esiin ja samat tekstit eri palstoilla eri nimimerkeillä.

Itse ostin myös ammeen ulos, mutta toisesta, asiallisemmasta paikasta järkevään hintaan. Stereoiden ja led-valojen kera. Niin ja pari suihkulähdettä myös.

7. taitaa Vierailija

se vedenkulutus ola kovaa ja sähköä menee.

8. :)xx Vierailija

täysin tyhmä....suomessa on 80% taloista puuta, lisäksi arctic spas altaissa käytetään punaista setriä, mitä hiiret ja ötökät ei syö. Kanadassa annetaan setristä katoille 100 vuoden takuu:)))
    olisi myös kiinostava tietää miten joku muu allas on laadultaan parempi kuin arctic allas?!
    olen aika varma, että hetkellä on arctic kyllä ylivoimaisesti paras - eli kestävin, laadukkain ja pienin käyttökustannus!! hinnat on niillä myös samat kuin toisilla laatualtailla ... 7000 alkaen.

9. matti99 Vierailija

kuulostaa vähän tyhmältä, mutta sanon nyt kuitenkin.....minusta pitäisi aina kysyä myös sitä, mitä rahalla saa....eli, aina sen mistä maksaa. on see sitten kynä, auto, talo, tai ulkoporeallas... joka halpaa osta, se paska saa. suosittelen aina vilkastella konepeltin alle tai altaan sisään. millaiset on pumput, putket, elektronikka, pohjat, kannet jne. olin vähällä ostaa muovi altaan...onneksi päädyin arcticin.
    suosittelen ennen ostoksia kokeilla yhtä ja toista. kavereilla on muuten Mankkaalla upea esittelyalue!!

10. Markx Vierailija

Tässä artikkeli: "miten valita allasta Suomessa"... http://www.arcticspas.fi/UserFiles/File/ArcticSpa_media_210x297_aprill2008.pdf

11. kylästynyt Vierailija

Hoono soomi painaa niin näkyvästi esille että hoih. Sama myyjä käy kaikilla palstoilla "arctic asiakkaana". Itse en myöskään ole ollenkaan vakuuttunut kyseisestä merkistä. Kun takuuehdoista puhutaan..ne on Arcticilla tosi rajoitetut ensimäisellekin asiakkaalle/saati toiselle... Entä millainen takuu se sitten on, jos valmistaja menee konkurssiin? Monet monet alan yritykset on jo maailmalla sen tempun tässä vuoden
    aikana tehneet. Arctic mainostaa että altaan saa laittaa minne vain sen kestävän pohjan takia, kuitenkin, jos allas on asennettu huonosti ja allas sen vuoksi menee rikki, takuu ei olekkaan voimassa.

12. ihmettelin Vierailija

Ihmettelin näitä muidenkin taakuehtoja.Sunbeltin altaassa 5 vuoden takuu sisäisille putkistoille,mutta ei kata liitoskohtia!,eihän se putki ala vuotaan vaan nimenomaan liitokset.Master spasin takuuehdot pisimpiä,mutta ei kata työntekijän palkkaa ja matkakuluja.Nämä ehdot eivät kyllä päde kuluttajansuojalaissa,vaan menee maahantuojan maksettaviksi,varsinkin matkakulut.

13. Älkää Vierailija

Sun belttiähän myy poreisiin ja tälläistä takuuta ei tarvitse hyväksyä.On kyse niin kalliista tuotteesta,että voidaan edellyttää liimausten kestävän vähintään 2 vuotta,onko sitten ongelmia?.Mikäli kyseessä on tuote joka on vaikea itse asiakkaan toimittaa takuuhuoltoon,joutuu maahantuoja järjestämään takuuhuollon paikanpäälle,tälläiseksi ulkoporeallas lasketaan.Maahantuoja joutuu maksamaan kaikki kulut,onko luvattu liikaa?.Älkää ihmiset missään nimessä suostuko näihin ehtoihin ja kysykää myyjältä näistä jo etukäteen.Mikäli inttävät olevansa näiden ehtojen takana,ostakaa toisen merkkinen allas.

14. jumps Vierailija

Rivarissa naapurilla on ulkoporeallas. Varsinkin näin talvipakkasilla pyöräyttää vettä vähän väliä. Kuuluu meidän makkariin. Kesällä ei voi nukkua ikkuna auki, koska silloinkin 2-3 kertaa yössä kuuluu pulinat. Raivostuttavaa!!!!

15. Tepi72 Vierailija

Arctic Spas roikkuu näköjään protestilistalla maksamattomien laskujen takia. Pulju vaihtoi vuosi sitten omistajaa, kun ei homma toiminut ja nyt jo uudelleen ropleemia. Liekö vika yrittäjässä vai missä, ettei hommaa saada toimimaan.

16. Ostava Vierailija

Ihmeellisiä ovat ehdot.Olen nyt altaita ja takuita verrannut.Tämä poreisiin mies on kyllä kova haukkumaan muiden altaita/takuita ja ylistämään omiaan.Nyt takuu kattaa liimaukset,mutta jos ne alkaa vuotamaan tai niissä on vaurio,niin sitten se onkin huollettava vika!.Näillä ehdoillahan on helppo antaa elinikäinen takuu,koska käytännössä ei kata mitään.Sama ulkoverhoilussa,pitkä takuu,mutta ei kata käytännössä mitään.Varsinkin kilpailijoiden käsittämätön haukkuminen,joka ei sitten edes pitänyt paikkaansa,sai ostamaan toisen merkkisen altaan.

17. Vuokramökkiläinen Vierailija

Hehheh, nyt taitta olla poreisiin miehen kilpailija kirjoittelemassa. Meillä on kolme ulkoporeallasta, yksi omassa käytössä ja kaksi vuokramökeillämme. Joka kerta allasta ostaessamme olemme käyneet läpi nämä suurimmat allasmaahantuojat. Jokaisen kierroksen jälkeen on päädytty sanbeltiin poreisilta. Meidän kokemuksen mukaan sieltä on saatu parhaiten tietoa ja apuja, jopa kehnut muita merkkejä eikä muistimme mukaan ole sanonut mitään pahaa muista merkeistä. Ainoastaan kertonut eroja omiinsa. Joten hieman epäilen "ostavan" väitteitä. Meillä on toiminut kaiki palvelut todella hyvin ja voimme suositella myös muille. Kuten olemme tehneetkin.

18. Kysyitkö Vierailija

Kysyitkö nämä liitoskohtien vuodot,korjaatko itse vai tuleeko huoltomies?.Mikäli huoltomies tulee,niin miksi ehdoissa takuu ei kata vuotoja.

19. Pieni Vierailija

Vaikka täällä mainostaminen onkin kielletty,niin laitatko yrityksesi tiedot.Voisin ottaa yhteyttä.

20. haaveilia Vierailija

katsokaas myös LUMISPA - ulkoporealtaat , taitaa olla ainoita altaita missä oikein tehty eristys suomen oloihin.

21. unohda Vierailija

Eiköhän nämä Kiinan altaat unohdeta samantien,ei niitä tänne ole tehty.

22. kelluva Vierailija

Kannattaa kommentoijan käydä tutustumassa tuotteeseen hivenen tarkemmin. Itse aika kattavasti kävin joka merkin paikan päällä tutustumassa ennen hankkimispäätöstä. Minua kiinnosti pitkä käyttöikä, luotettavuus ja taloudellisuus. Aika monenlaista allasta on markkinoilla ja omia vaatimuksia vastaava oli Lumispa allas. Ennenkaikkea eristys oli ihan jotain muuta kun ohut kerros muovin päällä, samoin runko ei ole ruuveilla kasattu puurunko vaan kunnon metallirunko, pohja on kestävää muovia eikä lastulevyä. Nämä mm. olivat minulle niitä ratkaisevia tekijöitä, hinnan lisäksi, joilla päätökseni tein ja olen ollut tyytyväinen.

23. vain yksi malli? Vierailija

24. puhut Vierailija

Minä väitän,että sinä et ole altaita käynyt katsomassa.Yhdessäkään USA.ssa valmistetussa altaassa ei ole lastulevypohjaa.Eristyksiä on varmasti parempia,esim. kantesi on 7cm. vahva,kun paremmissa altaissa 13cm.Muutenkaan näitä Kiinassa valmistettuja ei voi USA altaisiin verrata,tulet ajan saatossa huomaamaan.

25. lisäisin Vierailija

Eiköhän se myyjän lupaama 1 vuoden takuukin jo kerro jotain.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri