Minä laitoin Aatun jo yöunille kun ei ole kunnon unia nukkunut koko päivänä. Käytiin päivällä asioilla ja se vissiin häiritsi tuon rytmiä niin ettei mistään tullut mitään. Anni ja isä on uimassa joten mulla on omaa aikaa ainakin tunti
Hain tuohon jo uusimman kaksplussan jos sitä vaikka hetken lukisin ja sitten katson salatut elämät rauhassa.
Ostin tänään Mammin ensimukin, mutta eipä tuo ymmärtänyt senkään päälle mitään. Puri vaan sitä korkkia ihan raivona. Mulla tulee kohta paniikki kun vauva ei opi mistään juomaan mitään. Ei kai se muuten haittaa, mutta jos multa loppuukin maito joku kaunis päivä. Tuntuu kyllä että ei kai tämä maito voi enää yhtäkkiä loppua kun on kerran tähänkin asti riittänyt, mutta silti mietityttää kovasti.
No mutta nyt sohvalle.
:wave:
Ostin tänään Mammin ensimukin, mutta eipä tuo ymmärtänyt senkään päälle mitään. Puri vaan sitä korkkia ihan raivona. Mulla tulee kohta paniikki kun vauva ei opi mistään juomaan mitään. Ei kai se muuten haittaa, mutta jos multa loppuukin maito joku kaunis päivä. Tuntuu kyllä että ei kai tämä maito voi enää yhtäkkiä loppua kun on kerran tähänkin asti riittänyt, mutta silti mietityttää kovasti.
No mutta nyt sohvalle.
:wave: