Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
mistä niitä mukeja vois tilata
Mun kaveri on tupperimyjä, jos tarvetta eikä ketään tuttua ole. Asutaan kans Etelä-Suomessa.
Olin eilen alusvaatekutsuilla ja köyhdyn lisää... ostin uudet liivit, jotka tulee todella tarpeeseen. Vanhat ei mahu, imetysliiveissä nää läpyskät roikkuu. Mutta ens viikolla on uus ryhti, kun saa rinnat esiin
Annanpas käytännön vinkin.. Jos teillä on
bensamittari ihan liki nollaa ja ajatte tankin ohi, niin
kaartakaa siihen tankille suosiolla. Pääsee helpommalla...

Joo.. lähin meitin ukon työkaaralla (pikkunen romu) ja ajoin tosiaan kotiin ja mittari näytti, että tarttis bensaa. Ajattelin, että no kyllähän tällä kotiin mennään. Pääsin n. 20m siitä asemasta, kun jäin siihen tienpäälle. Kello oli vajaa 21. Ukko sit hälytti kaverinsa apuun. YKSI mies pysähtyi mun luo ja kysyi avuntarvetta. Just ukon kaveri tuli siihen paikalle. Autoja meni ja meni, poliisitkin meni...
No, minä fiksuna pimeessä pidin hätävilkkuja ja valoja päällä... ei se bensa siihen auttanut, akkukin tyhjä. Työnnettiin sit se romu siihen aseman pihaan ja vaihettiin ukko mun tilalle ja samalla ottivat kaapelit ja vaihto autoo.
Sai sitten auton kotiin. Olin vähä nolo... olis ollu edes just ennen sitä asemaa, niin ois voinu sanoo, että olin menossa tankkaan.
Onneks tuo ukkokulta ei pahemmin kiusannut.
Oon sit nukkunut tosi huonosti, katoin eilen sen Silminnäkijän ja ne lapset pyöri mielessä ja pyyhin kyyneleitä.. Sit Onni heräs puol kuus ja Eero perään kuuden maissa. Plääh.
Siinä kai tärkemmät. Lataan noita kuvia kohta koneelle, jotka otin poikien uusista vaatteista.