Lomakohteista kaipaan kokemuksia pikaisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yyterissä oltiin viime keväänä miehen kans ja nyt ollaan menossa koko perhe sinne. kiva, rauhallinen pienehkö paikka, mutta kuitenkin riittävästi aktiviteetteja. tosi hyvä aamupala ja ruoka muutenki :p tilavat huoneet, ystävällinen henkilökunta.kylpylä hieman ikääntynyt, mutta ihan toimiva ja ovat nyt alottaneet kunnostuksen.

korpilammella oon käyny reilu 10v sit, siitä en muista juuri mitään :ashamed:

Päiväkumpu hintaansa nähden ihan ok, ei niin paljon menoa ja ohjelmaa kuin isommissa mutta uimaan ja leikkihuoneeseen yms. pääsee kuitenkin. Ikaalisissa on jo paremmat ravintola- ym. palvelut ja kylpyläkin monipuolisempi, mutta hinnaltaan se jo selvästi kalliimpi. Muista ei kokemusta (paitsi Korpilammesta hotellina, kylpylässä ei käyty, onko siellä sitä edes - paitsi Serena vähän matkan päässä tietty),

Noista kokemusta päiväkummusta ja ikaalisista, ja niistä ei voi puhua samana päivänä ollenkaan. Päiväkummun allasosasto on surkea! Mut ravintolan ruoka oli hyvää sielläkin.

Olen ollut Korpilammella kokouksessa pari päivää, ja se oli kyllä ihan kamalan ruma ja ankea paikka. Summassaaressa olen käynyt kauan sitten, se oli sellainen ns. normaali paikka.

Yhteistyössä