Lomamatka maksettu

[QUOTE="vieras";25658683]Eipähän tarvitse enää jossitella. Kaikki kunnossa.[/QUOTE]

Niin, tätä minäkin ajattelin. Olen joskus maksanut matkan niinkin myöhässä (olisikohan ollut Turkinmatka silloin), että piti kiikutella matkatoimistoon kuittia matkan maksamisesta, että saadaat liput yms. tarvittava. :D

[QUOTE="vieras";25658925]Kuulostaa ihanalta!Minäkin haaveilen Thaimaan matkasta,puuttuu vain se 8000e......:)[/QUOTE]

Meidän matka maksaa "vain" 2800 e. Tosin ollaan ihan WT-meiningillä ja jätetään tällä kertaa teinit mummolaan hoitoon ;)

• Tykkää
Reactions: as if
[QUOTE="vieras";25659160]Teinit vihertää kateudesta. =)[/QUOTE]

Vaihdettiinhan siinä "muutama" poikkipuoleinen sana, kun kuulivat, että vain minä ja vaimo ollaan lähdössä.
Tosin ei kai se nyt ihan kohtuuton vaatimus ole, että käydään kerran kahdestaan ulkomailla, kun n. 10 kertaa on käyty lasten kanssa :D

Mä tilasin ja laitoin maksuu meille just Turkin matkan ja jouluksi Thaimaan matkan. Meillä lähtee koko perhe 2 aikuista ja kolme lasta. Vielä kun saisimme miehen ed. suhteesta kolme lasta mukaan ainakin jouluksi Thaimaahan, mut ku niiden äiti ei uskalla antaa niiden lähteä.

Uusimmat

Yhteistyössä