Lomansa tuo mies kyllä osaa laskea....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Tietää lomaoikeudet ja pekkaset ja ties mitä, latelee ulkomuistista kaikkien metsästettävien elukoitten pyyntipäivät ja rauhoitusajat, muistaa missä ja minä päivänä teilas ensimmäisen hirvensä saati viimevuotiset ja montako piikkiä.

Mutta voi yhden kerran, kalenteripyhiä ei tajua, vaikka katsoo kalenterista ja minä muistutan.
Tänäänkin on jo kaks kertaa kysynyt että käykö kaupassa kun hakee lapsia...

Niin että hyvää pyhää taas.
Kävin äsken yksinäni syömässä ulkona kun kerran ukko vei lapset aamulla mun vanhemmille hoitoon että minä saan taas kerran työpäivän ja hän pääsee hirvimettälle. Kätevää.
Sitten ihmettelee kun mulla on nuttu nurin.

No mutta onko se nyt niin vaikea tajuta etten minäkään haluais kaikkia pyhiä kököttää työhuoneessani että herra pääsee metsälle? Vaikka on luvannut pysytellä kotona?

Tai että toiset perheet tekee ihan todistetusti asioita ihan yhdessäkin, muutakin kuin syö satunnaisesti kerran päivässä likipitäen kaikki yhdessä koolla....

"""""Tietää lomaoikeudet ja pekkaset ja ties mitä, latelee ulkomuistista kaikkien metsästettävien elukoitten pyyntipäivät ja rauhoitusajat, muistaa missä ja minä päivänä teilas ensimmäisen hirvensä saati viimevuotiset ja montako piikkiä.""""""

kuulostaa niii-in tutulta :whistle:

Viimeksi muokattu:
Tääl on ihanaakin ihanampi päätös tehty.. hirviporukasta "saa" jäädä pyhäpäiviksi kotiin.. eli me on miehen kans sit tehty "periaatepäätös" et on sunnuntait kotona, eli yleensä on lauantait koko päivän metillä + saattaa viikolla käydä aamulla tai illalla kyttäämässä, sekä käy kaadoilla auttamassa. Mut siitä oon aika tiukasti pitäny/pidetty kiinni et sunnuntait ja pyhäpäivät yleensäkki on perheelle pyhitettyjä. Niiden porukassa noin puolet on pyhäpäivisin pyynnillä ja toinen puolet pois.
Tosin nuil on kohta kaikki ammuttuna :D jos eivät tänään ole ampuneet, ni on 1 vasa ja 1 aikanen vielä saamatta. Samoten ovat sopineet et pyytävät "vain" joulukuun puoleenväliin.. sit antavat hirville joulurauhan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä