Hae Anna.fi-sivustolta

lookfantastic.com

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Onko kokemuksia, 06.10.2005.

1. 59th_street Vierailija

Olisi pitänyt ottaa sivujen neuvosta vaari ja tilata aerosolit erikseen. Olen nyt pari viikkoa odotellut tilaustani, ja netistä lukemieni juttujen perusteella tuotteet eivät ole ihan heti tulossa. Onneksi eivät olleet vanhat tuotteet aivan loppuneet, kyllä minä niillä pärjäilen vielä jonkin aikaa, mutta haluaisin vain niin päästä kokeilemaan tilaamiani tököttejä.

2. TarjaK Vierailija

Vielä edullisemmin Tigiä saa FragranceDirectistä. Tilasin myös aerosoleja vajaa viikko sitten, 5.3 illalla, ja jo tänään paketti tuotiin kotiovelle aerosoleineen kaikkineen. Todella loistopalvelu, ilmoittivat vielä sähköpostiin tilausta seuraavana päivänä, että pakettisi on nyt laitettu tulemaan. Suosittelen!

3. Odottelija Vierailija

^ Asutko rannikon lähellä mihin laivalla tulevat paketit tulevat nopeammin? Tai noin voisin ainakin kuvitella että on..

Itse tilasin reilu viikko sitten FD:stä yhden aerosolituotteen (kiiltolakka/suihke) ja pakettia odotan yhä. Sähköpostiin tuli viesti paketin lähtemisestä seuraavana päivänä tilauksesta.

Voi pöh tätä Suomen postin "nopeutta"...

4. miumi Vierailija

Onko mitään eurorajaa millä saa tilata ilman tulleja vai eikö EU:n alueelta tilatuista tuotteista täydy maksaa mitään? Tulleja tai alveja?

5. tilannut Vierailija

Ei tarvitse maksaa vaikka kuinka paljon tilaisit.

6. -.-.- Vierailija

onhan lookfantastic varmasti eu:n alueella? ettei vaan kuuluisin channel islandille ym?

7. on on Vierailija

Kyllä se on brittikauppa eikä tarvi pelätä veroja yms tulli juttuja.

8. Katimari Vierailija

Tilasin LF:stä GHD:n Rare Limited Edition suoristusraudan tuossa noin reilu viikko sitten. Ihmettelin, kun tilausta ei kuulunut ja menin sitten tsekkaamaan sähköpostit ja siellähän oli tullut postia, etteivät he pysty lähettämään kyseistä rautaa UK:n ulkopuolelle. Vastasin sitten tähän viestiin toivottavasti tarpeeksi selvällä englanninkielellä, että haluaisin perua koko tilauksen ja saada rahat takaisin. Maksoin nimittäin Visalla ja toivottavasti rahat palautuu tilille viimestä senttiä myöten! Taitaa jäädä nuo nettitilaukset ulkomailta melko vähiin minun osalta.

9. Redken on laatua Vierailija

Hei saako kaikkea Redkeniä sieltä? Sehän on paras sarja mitä hiuksille on! Mitä itse tilasit? Sarjahan uudistui tuossa pari vuotta sitten, eli vieläkö ovat yhtä hyviä? Ostin tarjouksista ennen uudistumista todella runsaan määrän tavaraa, ja vielä on hiukan jäljellä, mutta loppumaan päin. Nyt tarttis tehdä asialle jotakin...

10. Sarppa01 Vierailija

LF:ltä tilanneet hoi! Te ketkä olette maksanneet esim. masterilla, niin tilatessahan tulee loppuvaiheessa sellainen kohta, jonne voi myöskin syöttää korttinsa tiedot ja näin saada alennuksia suoraan tilatessaan seuraavan kerran. Onko kukaan uskaltanut laittaa tietojaan sinne? Siellähän myöskin kysytään maksuvälineen numeroita..Olen usein tilannut LF:ltä ja homma toimii hyvin, mutta tuota tarjous juttua olen miettinyt ja ajattelinkin siksi kysyä muiden kokemuksia asiasta..

11. JoJoJoJoJo Vierailija

Olen tilannut useaan otteeseen ja kaikki on toiminut loistavasti. Tilasin sunnuntai-iltana ja paketti oli torstaina käsissä :) Aerosoeja tosin en ole tilannut.

12. Skunt Vierailija

Tilasin kuukausi sitten BeautyBay.comista Tigin tuotteita. Joista ei vielä ole kuulunut mitään. Onko kukaan muu tilannut kyseisestä firmasta?
    Mutta tilasin kyllä yhden lakka pullon, joten koska mahdan saada pakettini vai saanko koskaan?!

13. n49** Vierailija

Ihan älyttömän halpa tuo LF!

Olen ostanut Dermalogican kosteusvoiteeni kosmetologilta ja maksanut siitä 70 euron paikkeilla, Dermalogican suomenkielisessä verkkokaupassa sama maksaa 61,40 ja LF- kaupassa 26 euroa! Samoin tilasin nyt tuon tuote/matkapakkauksen joka suomen verkkokaupassa maksaa 52,50 ja tuolla LF 20 euroa. Sain siis 114 euron tuotteet 46 eurolla (sisältää postikulut).

14. sensu Vierailija

En pidä lookfantasticista, koska toimituskulut nostaa tuotteiden hintaa.
    Strawberrynetistä tilatessa tuotteet ovat samanhintaisia, eli tosi edullisia, mutta toimituskuluja ei ole lainkaan. Jos tilaus jää alle 45 euron, ei 22% alvta peritä.
    Tilauksen voi uusia, vaikka kuinka usein, koska toimituskuluja ei tule.
    Tosin eka tilaukseni on vasta sisässä, muutama päivä sitten tilasin. Vähän jänniittä, mut luotan, että perille tulevat.

15. zarat Vierailija

Lähettääkö Strawberrynet kaikkia tuotteita Suomeen? Feeluniquesta olen yleensä tilaillut, mutta eivät lähetä esim. hiuslakkoja ja muita spray muotoilutuotteita suomeen.

16. Mansikkinetti :) Vierailija

Lähettää Strawberrynet aerosoleja jne. Suomeen mutta niiden saapuminen kestää reilun viikon, kun taas normipaketit tulee alta viikossa.

17. netti_tilaaja Vierailija

Olipa lohdullista lukea, että joku muukin on jäänyt odottelemaan tilaustaan Look Fantasticista. Itse aion tehdä niin, että ilmoitan huomenna lähetyksen puuttumisesta ja ilmoitan Visalle, ettei kyseistä maksua makseta. En viitsisi odotella toista mokomaa 10 vrk kun mitaan takuita tilauksen perille tulosta ei näköjään ole.
    Strawberryltä tuli lähetys pian mutta niillä ei valitettavasti ole Redkeniä. Muuten tilaisin taas sieltä. Löysin myös Gorgeus shop:n netistä, mutta nyt arveluttaa tilata sieltäkään kun se on myös brittiläinen firma. :(.

18. netti_tilaaja Vierailija

Siis kyllähän strawberryllä on redkeniä mutta aika kapea valikoima. Look F:lla on huomattavasti parempi. Kai mun myt pitää vielä tarkastaa, ettei tilaamissani tuotteissa ole aerosoleja ja repiä peliverkkarit vasta sitten jos viipymiselle ei löydy siitäkään selitystä.

19. vbnm, Vierailija

Ei tarvi repiä verkkareitaan, Briteissä on ollut postilakko. Palvelu on vasta tänään alkanut palaamaan normaaliksi.

20. -ellen- Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sivuilla lukee kyllä melko selvästi, etteivät he voi lähettää mitään limited edition GHD -juttuja UK:n ulkopuolelle, eli LF:sta saa tilattua Suomeen vain niitä perus-GHD-rautoja. Beautybay taas taitaa lähettää LE-rautoja myös UK:n ulkopuolelle.

21. Kiitos tiedosta ja onneksi vilkaisin tähän ketjuun, aloin jo ihmettelemään että missä minun Fragrance Directin paketti viipyy, joka lähetettiin tiistaina :)

Toivottavasti muutkin Briteistä päin paketteja odottelevat lukevat tämän.

22. netti_tilaaja Vierailija

Kyllä nyt vaan on niin, että johonkin matkan varrelle on jäänyt meikäläisen nettitilaus look fantasticista. Ei tätä viipymistä selitä mikään lakko. Pakkaus on tul ossa maapostitse ja tilauksesta on yli 4 viikkoa. Olisi pitänyt tulla perille jo vaikka jalan tuoden. :(. Muut tilaukseni ovat tulleet oikein nopsaan, joten koskaan enää en tilaa aerosoleja lf:sta. Ilmoitin sähköpostilla, että tilausta ei ole tullut, perun koko hoidon ja ilmoitan Visa:lle, ettei maksua suoriteta. Saa nähdä, mikä on vastaus....

23. Solleone Vierailija

Netti_tilaaja, oliko sinulla aerosoleja tuossa tilauksessasi? Jos oli, niin ainakin viestistäsi käsitin, tilaksen kotiin toimittaminen kestää hyvinkin 4-5 viikkoa! Itse ensimmäisellä kerralla kun aerosoleja tilasin ihmettelin ihan samaa, mutta kyllä se paketti sieltä n. 5 viikon kuluttua saapui. Kesti kyllä ihan käsittämättömän kauan, eli olisi tullut perille vaikka kävellen tuoden, mutta näin se näyttää noissa maarahtipaketeissa olevan.

Pari kertaa olen nyt aerosoleja LF:stä tilannut ja aina kestänyt viitisen viikkoa, mutta ovat silti saapuneet perille, joten ehkä sinullakaan ei syytä huoleen ole!

Näissä vaan pitää aina ennakoida eli laittaa tilaukset ajoissa menemään, eikä vasta sitten kun hiuslakka suihkii viimeisiään :) Sen olen nyt kantapään kautta oppinut.

24. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä minullakin aerosoleissa on mennyt sen 4-5 viikkoa että kärsivällisyyttä vaan..

25. Mulla taisi mennä jopa 6 viikkoa aerosoleissa. Siis ota huomioon, että tilaus tulee englannista ei-lentämällä! Ensin rekassa satamaan, satamassa laivan konttiin, sitten meren yli, suomessa kontin purku, postiin... Vie kuule aikaa!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri