Lopetan välit äidin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiditön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiditön

Vieras
Hän ei pidä musta, isosisko ja veljen porukka menee kaiken edelle ja niiden lapset.
Pyysin tänään kahdeksi tunniksi lapsen luo niin ei voinut kun veljen porukka tulossa ja niiden lapsia kyllä hoidetaan. Olkoon koko paska mäkin oon paska.

kuulostaa ihan mun äitiltä!isosisko mil o 1 lapsi ni sen lapsi o aina edellä kaikessa saa ol mummulas vaik viikon jos haluu(mun lapsi saa ol korkeintaa 1 yö jos sitäkää),sit pikkuveli...perheetön menee kans mun lasten edelle jos veli menos kotii käymää(käy joka pvä)ni ei äiti sillo voi tän tul ku piip tulee ja jos tulee ni viipyy max.tunni.....raivostuttavaa!!monesti oon uhonnu et katkasen välit,mut ei vaa o luontoa =( ei se edes ikinä soita ja kysy mitä kuuluu!

Mä en haluu tohon puuttua mutta sanon vaan sen asian että kurja juttu sitten kun äitiä ei ole enää olemassa. Itelläkin oli aina konflikteja mutsin kanssa mutta niin vaan niistäkin selvittiin sopimalla riitamme ja nyt on jotensakin ikävä mutsia (tuli tosta alotuksesta mieleen). Siitä on kohta 6 vuotta kun mutsi kuoli, molemmilta tytöiltä meni mummo vaikka onhan esikoisella vielä yksi mummu jälellä kun ovat eri isästä mutta kuopuksella ei enää yhtään. :(

Mua sit taas ärsyttää kun siskon lapsi on koko suvun silmissä enkeli ja kaikki on aina minun lapseni vika (vaikka syy on oikeasti toisinpäin, tämän huomaa siskokin eli lapsen äiti, mutta ei muut sukulaiset). Ärsyttää kun oma isänikin on aina huutamassa lapselleni heti että "mitä sinä nyt teit" kun siskon lapsi rupee itkemään... Vaikka meijän lapsi ei ois ollu lähelläkään... Jotenkin ei lapsen takia enää nappaa tavata näitä sukulaisia silleen, että serkukset on molemmat paikalla... Oma lapsi kun on tosiaan jo huomannut tulevansa aina toisena :(

Yhteistyössä