lopetanko suhteen? ikäeroa on 28 vuotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meerit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meerit"

Vieras
kyseessä elämäni ensimmäinen ja viimeinen parisuhde. mies 50v ja minä 22v.
rakastamme toisiamme erittäin paljon mutta minun vanhempani sanoivat, että minun pitää valita joko mies tai he. en voi tehdä tätä. minulla on muutenkin aina ollut huonot välit vanhempieni kanssa. mitä tässä pitäisi tehdä? uskallanko valita miesystäväni?

Haluatko joskus lapsia? Jos haluat niin silloin luopuisin mihehestä. Jos saatte lapsia viiden vuoden päästä niin mies on 75 kun he muuttavat kotoa. Mies jää eläkkeelle n.12 vuoden päästä ja sulla on työelämää vielä jäljellä vaikka kuinka. Olet nuori, sulla on elämä vielä edessä kun taas miesystävälläsi se alkaa on jo yli puolet eletty :/ Vaikka se sattuu niin mieti faktoja, mieti tilannettanne 10 vuoden päästä!

Voit hyvin nuorena joutua lastesi lisäksi hoitamaan myös miehesi. En itse lähtisi tuohon kelkkaan. Etsi oman ikäistäsi seuraa, jutun aiheetkin ovat samoja. Olet eri elämän vaiheessa tuon miehen kanssa.

Haluatko joskus lapsia? Jos haluat niin silloin luopuisin mihehestä. Jos saatte lapsia viiden vuoden päästä niin mies on 75 kun he muuttavat kotoa. Mies jää eläkkeelle n.12 vuoden päästä ja sulla on työelämää vielä jäljellä vaikka kuinka. Olet nuori, sulla on elämä vielä edessä kun taas miesystävälläsi se alkaa on jo yli puolet eletty :/ Vaikka se sattuu niin mieti faktoja, mieti tilannettanne 10 vuoden päästä!

emme halua lapsia eikä miehellä ole lapsia aiemmasta suhteesta. hoivaamme kyllä mielellämme mieheni kummitytärtä 7v. ja se riittää meille.

[QUOTE="meerit";24306754]emme halua lapsia eikä miehellä ole lapsia aiemmasta suhteesta. hoivaamme kyllä mielellämme mieheni kummitytärtä 7v. ja se riittää meille.[/QUOTE]

Ajatus voi nyt olla tollanen, mut entä sitten kun olet 30v, miehesi lähempänä 60v ja se vauvakuume tuleekin?
Tiettyhän joillekkin ne lapset on vaan ehdoton ei, mutta en menisi vielä parikymppisenä sanomaan, etten halua lapsia.

[QUOTE="meerit";24306774]meille lapset ovat ehdoton ei.[/QUOTE]

Niin monelle muullekin sinun iässäsi. Kummasti vain kaveripiirissäni yksikään tuon sanoneista ei 35-vuotiaana ole lapseton...eikä yksikään lapsista ole vahinko. Harkitse nyt tarkkaan. Ymmärrän vanhempiesi reaktion mutta ymmärrän myös tunteesi.

Niin monelle muullekin sinun iässäsi. Kummasti vain kaveripiirissäni yksikään tuon sanoneista ei 35-vuotiaana ole lapseton...eikä yksikään lapsista ole vahinko. Harkitse nyt tarkkaan. Ymmärrän vanhempiesi reaktion mutta ymmärrän myös tunteesi.

olen vanhempieni ainoa lapsi. en ole ikinä tykännyt lapsista enkä aio niitä myöskään hankkia. ei minun eikä mieheni mieli muutu.

[QUOTE="meerit";24306807]olen vanhempieni ainoa lapsi. en ole ikinä tykännyt lapsista enkä aio niitä myöskään hankkia. ei minun eikä mieheni mieli muutu.[/QUOTE]

Sinä olet vielä nuori, älä jää tuollaisen ukkelin kelkkaan.

Olen itse ainokainen ja en ollut parikymppisenä mitenkään innostunut lapsista.
En ollut hurmaantunut vauvoista ja oli vaikea jutella pienten lasten kanssa.

Sitten 25 vuotiaana tapasin 2vuotta vanhemman miehen, mentiin yhteen, mutta lapsista kumpikaan ei ollut kiinnostunut.
Kunnes 30vuotta täytettyämme, molemmat alkoivat pikku hiljaa puhua lapsista ja huomasin katsovani vauvalehtiä ja sitten tuli vauvakuume :)
Saimme pienen tytön. Nyt hän on 4 vuotias ja maailman tärkein ja rakkain.
En voisi edes kuvitella elämää ilman häntä ja hän on ykkösenä maailmassani.

Edelleenkään vieraat lapset eivät sen kummemmin hetkauta minua, mutta oma lapseni on jotain ihmeellistä ja rakastan häntä enemmän kuin kuvittelin maailmassa rakkautta olevankaan.

Joten varoitan vain, että kyllä se vauvakuume sieltä hiipii ja sitten kun se hiipii, niin olet sidottu vanhukseen.
Joten etsi omaikäisesi mies tai edes hiukan nuorempi, kuitenkin alle 35 vuotias.

Älä suotta hyvää suhdetta lopeta! Vanhempi mies osaa pitää sinua kuin kukkaa kämmenellä. NAUTI!!!

Ja vaikka suhteenne päättyisi vaikkapa 10 vuoden kuluttua, sinulla on vielä silloinkin hyvät mahdollisuudet löytää uusi mies ja perustaa se perhe hänen kanssaan.

Minua nyt alkoi hieman ihmetyttämään: miksi olet kaksplussan (vauvaihmisten lapsellinen paikka) sivuilla kirjoittamassa, jos ei kerta lapset kiinnosta? Ton ikäinen mies antaa sut luvan kanssa hankkia lapsen sitten KUN haluat vaikka vieraan spermalla. Voihan sen ukkelin tuupata vanhainkotiin sitten, kun kunto pettää. Monet viiskymppiset on erittäin hyvässä kunnossa (munkin vähän alle) ja kykenevät vielä ihan mihin vaan, jopa hoitamaan lapsia.

viiskymppinen on varmaan siinä mielessä hyvä valinta että senikäiset ei taida ymmärtää videopeleistä joten ei ainakaan ikinä tarvitse tulla tänne palstalle valittamaan että mies pelaa koko ajan

Kuuntele vain sydämesi ääntä. Jos lopetat suhteen vain siksi, että joku sitä vaatii, niin sitä tulet katumaan. Jos teidät on tarkoitettu toisillenne niin itse sen tiedät, jos ei niin ero tulee sitten itsestään joskus. Eikä tarvitse sitten myöhemmin katua,että miksi tein niin.

[QUOTE="pippuri";24306876]Kuuntele vain sydämesi ääntä. Jos lopetat suhteen vain siksi, että joku sitä vaatii, niin sitä tulet katumaan. Jos teidät on tarkoitettu toisillenne niin itse sen tiedät, jos ei niin ero tulee sitten itsestään joskus. Eikä tarvitse sitten myöhemmin katua,että miksi tein niin.[/QUOTE]

peesi tälle! Ei kukaan voi tulla sulle sanelemaan kenen kanssa saat aikaasi viettää, jos tunteenne ovat aitoja ja molemminpuolisia niin älä anna toisten sanomisten rikkoa onneasi.

viiskymppinen on varmaan siinä mielessä hyvä valinta että senikäiset ei taida ymmärtää videopeleistä joten ei ainakaan ikinä tarvitse tulla tänne palstalle valittamaan että mies pelaa koko ajan

Ei nii! Ne pelaa pleikkari kolmost! Ne on nykyaikasia ja fiksuja!

Yhteistyössä