O
Onneton nyt
Vieras
Haluaisin tietää onko kenelläkään muulla vs.kokemusta mitä nyt kerron. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä liki 15v. ja meillä on lapsia. 2 x olemme eronneet mutta muutaman kuukauden erillään olemisen jälkeen olemme aina palanneet yhteen.On ollut vastoinkäymisiä,mutta kaikesta olemme selvinneet puhumalla ja jatkaneet yhteiseloa. Viimeinen eron syy oli,kun mieheni ilmoitti olevansa rakastunut toiseen,se oli yksipuolista rakastumista joten se juttu kuivui siihen.Nyt ollaan tässä samassa tilanteessa. Mieheni ilmoitti,että rakastaa ystävääni,joka on myös mieheni ystävä.Tässä meni nyt kaikilta välit tuon asian takia,koska tämäkin on yksipuolista miehen osalta.Ystäväni ei sulata tätä asiaa,koska hänellä ei ole ikinä ollut samanlaisia tunteita miestäni kohtaan ja pitää nyt miestäni sairaana. Miehen kanssa on nyt mykkäkoulua ja hän vaan sanoo,ettei voi tunteilleen minkään.Loppupeleissä kuitenkin haluaa elää minun ja lapsiemme kanssa,mutta itse olen nyt todella pahassa tilanteessa enkä tiedä mitä tekisin.Ehdotin,että muuttaisi pois,mutta se ei käy. Pitäisikö minun itse muuttaa,mutta en haluaisi lapsiakaan miehelleni jättää eikä lapset sitä halua. En pysty elämään miehen kanssa,jos hänellä tunteita toista kohtaan..inhottaa..en pysty koskemaankaan häneen!! Ja tuo rakkaus..Miten voi sanoa että rakastaa toista jos ei ole hänen kanssaan elänyt vuosia parisuhteessa ja täysin tunne toista? Itse en voisi näin sanoa kenellekkään.Pääni on aivan sekaisin tästä tilanteesta enkä tiedä miten jatkaisin elämääni.