Loppuraskaus ja yöt (nurkunaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 37+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

37+1

Vieras
No nyt se iski. Terkka on tolkuttanut mulle, että loppuraskaudessa kaikki nukkuvat huonosti. Oppi alkaa mennä perille.

Mitenkään päin ei ole hyvä olla, ja jos sattuukin olemaan, on noustava kohta pissalle. Kyljen kääntöä varten pitää herätä ja asetella tyynyt uudelleen tueksi. Lisäksi olen alkanut kuorsata ja puhua unissani, ja herään niihin molempiin, näemmä. Viimeiset kaksi yötä ovat opettaneet minulle tämän.

Oikealla kyljellä närästää, mahallaan ei voi nukkua, selällään maatessa supistaa jatkuvasti ja vasemmalla kyljellä särkee selkää. Peitto on liian kuuma, paitsi nivelten kohdalla. Jos olkapäällä ei ole peittoa, sitä särkee. Jos polvi on paljas, jalkoja alkaa nykiä.

Päivällä on oikein ihanaa olla raskaana, yöllä olen valmis synnärille koska vain. Eritoten, kun herään kuulostelemaan vauvan liikkeitä juuri silloin, kun vauva nukkuu. Ärrr.

Anteeksi purku, mutta helpottipa!

IHAN SAMA JUTTU!:) voi meitä! :) toosi rasittavaa! kerran yöllä heräsin ja huomasin saman miehessä ettei saa enää nukutuksi,raukka piteli kuulosuojaimia päässään ja valitti minun kuorsaavan ja tekevän vaikka mitä:)

Mun mies on onneksi melko hyväuninen, mutta oli sekin kerran ollut jo lähdöllään sohvalle maate. Ihmettelin, miksei edes tönäise jos häiritsen, mutta ei kuulemma raaski, että mäkin saisin vähän unta. Jatkuvasta röyhtäilemisestä se huomauttaa huumorilla, mutta mua nolottaa silti. Heti alkaa törinä, kun kallistan kylkeä mennäkseni nukkumaan. Ukon oma pikku mettäsika... ;)

Yhteistyössä