Loppuraskaus kevyesti :)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Koska lihon aina paljon raskauden aikana ja vielä ei niin hälyttävästi ole tullut. Tänään heitin makeat pois ja aloitan syödä enemmän salatteja, kevyt keitot ja muuta kevyttä sekä tervellistä ruokaa. Kun muuten taas olen noin 90kg lopussa ja vauvan paino tulee olemaan suuri, näin ainakin lääkärikin antoi neuvon. Kun joku erikoinen tapaus kai olen, että joka raskaus tulee +40. Se on rankka kevyelle ihmiselle sekä sydämelle ym...Onko täällä kohtalotovereita jotka lihoavat aika paljon vain ja ainoastaan raskauden aikana? Minkälainen ruokavalio teillä? :)

IMG 0129

Mä en kyllä tajua mistä se 40kg tulee ja millä saat sen muka nopeasti pois... Se mitä raskaus oikeasti tuo tullessaan on noin 13kg. Jonku 20kg vielä ymmärtää kun joittekin kertyy nestettä yms niin paljon mutta 40kg ja sit muka kuukaudessa pois... oisko 40lbs se oikea määrä mitä sulle kertyy painoa eli vajaa 19kg.

Kyllä mun norm paino on 50kg alle tai pikkusen yli vaikka olenkin melkein 172cm. Mutta joka raskaudessa tulee +40 kg lisää. Syytä en tiedä, nestettä on myös paljon, mutta nyt ajattelimme kevyesti vain loppuraskaus kun alkaa olemaan jo tukala ja sellaisessa kunnossa ei koht ole kiva myös työt tehdä :D. 3kk synnytyksestä ja joka kerta se kyllä tippuu itsestä, mutta silti pikkasen varallista jos se 40kg ja yli joka kerta nousee.

Uusimmat

Yhteistyössä