Loppuraskaus & lima & matala alapaine. Kysymys!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Mulla on tänään koko päivän tullut pyyhittäessä sitruunankeltaista limaa, kuin kiisseliä ja masua sekä selkää särkenyt menkkamaisesti. Välillä lima ollut myös lähinnä väritöntä. Pari kipeää supistustakin tullut. Limatulppaa?

Osaakohan kukaan sanoa mistä taas johtuu matala alapaine? Mittasin tänään tuolla uudella omalla mittarillamme verenpaineekseni 128/54 ja toisella kerralla 127/48. Mistä siis johtuu? Normaalisti alapaineeni on 70-80 ja perjantaina se oli 99 kun sinne osastollekin jouduin...

Mahtaako se sun mittari näyttää oikein. (onko Omron?) Mittaapa jonkun "terveen" verenpaine.
Mun normaalipaineet on 90/60 ja pyörryn tosi helposti.
Voihan sitä soittaa ä-polille jos kovasti ressaa.

Tiedän ettei ainakaan valkovuotoa ole. Ei ole lääkitystä paineeseen, oli korkea edellisissäkin raskausmyrkytyksissä ja sama epäily oli tuolloinkin. Mittari on ok, se on tarkistettu sekä neuvolassa että lääkärissä.

limatulpalta kuulostaa. mulla viimisestä lähti myös se aamulla ja seuraavana yönä oli kolmen jälkeen vauva sylissä :) päivällä minä kävin kaupassa ja soittelin synnärille miten toimia, siellä sanoivat että saattaa mennä päiviä..mutta niin ei käynytkään.. ja paineet on mullakin aina tosi alhaiset, ehkä sinuna soittaisin synnärille tai neuvolaan.

Mulla LA 2.9 ja kellertävää limaa tullut jo pari viikkoa.En usko sen olevan limatulppaa vaan ihan valkovuotoa jota tulee entistä runsaammin, väliin niin että housut on märkinä.

Matalalle paineelle ei voi tehdä mitään. Yritä vaan olla rauhassa ja jos alkaa pyörryttää niin sohvalle maate ja jalat koholle.

Tuo valkovuoto ei merkkaa mitään. Tiedät itse koska synnärille pitää lähteä. Toivottvasti olet jutellut synnytyspelostasi moneen kertaan koska kohta sulla on nyytti sylissä, tavalla tai toisella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sh:
Matalalle paineelle ei voi tehdä mitään. Yritä vaan olla rauhassa ja jos alkaa pyörryttää niin sohvalle maate ja jalat koholle.

Tuo valkovuoto ei merkkaa mitään. Tiedät itse koska synnärille pitää lähteä. Toivottvasti olet jutellut synnytyspelostasi moneen kertaan koska kohta sulla on nyytti sylissä, tavalla tai toisella :)

Kerran olen käynyt pelkopolilla ja uusi aika olisi 1,5 viikon päästä. Muutoin kyllä olen puhunut pelostani jokaiselle ja joka paikassa :ashamed:

Niin ja äitini on synnyttänyt molemmat lapsensa samana päivänä jolloin limatulppa alkoi irtoamaan.

Asiaa sivuten, onko sun aikasemmissa synnytyksissä sattunu jotain vai mistä johtuu pelko? Sulla kuitenkin la vielä aikaa...
Syö salmiakkia siihen matalaan paineeseen vai joko on noussut?

Yhteistyössä