Loppuuhan tämä makeanhimo imetyksen jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkkihimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karkkihimo

Vieras
Syön päivittäin vähintään pussillisen karkkia ja luulen, etten vain syö tarpeeksi ja tuolla korvaan kalorivajetta kun vielä täysimetän. Usein menee iso pussi karkkia ja mahdollisesti suklaalevyllinen sulkaatakin, keksejä tai vastaavaa.
Musta tuntuu etten vain osaa syödä, kaikki ällöttää. En normaalitilanteessa edes ole mikään sokerin paras ystävä, joten kai tuo loppuu imetyksen jälkeen?

Miten te pystytte syömään ruokaa tarpeeksi? Mulla ei vaan mene alas ja pelkään maidon ehtyvän jos en saa sitä kalorimäärää mistään, nytkin paino vain pudonnut. Ruokapäiväkirja?

Minkä ikäinen vauva? Mullakin oli aluksi hirveä sokerinhimo, ja muutenkin teki mieli napostella koko ajan. Pidin vain huolen että syön ensiksi terveellistä ruokaa jotta maito ei lopu ainakaan ravinnon takia.

Muistathan syödä myös kunnon ruokaa ja terveellisesti?

Sama juttu täällä!! Odotusaikana teki hirveesti mieli kunnon ruokaa, nyt ei oikein miellytä mikään... Karkki, suklaa, pullat ja keksit kyllä laskee, makeat murot jne. Ehkäpä tämä on ohimenevää :) tyttö nyt 1kk.

Kyllä se menee ohi! Minulla ainakin unen puute tekee sen, että ei tee mieli tervellistä ruokaa vaan mielummin kaikkea makeaa ja rasvaista. Yritän silti syödä kunnon ruokaa ja päälle sitten herkkuja. Vauva on nyt 2kk ja täysimetyksellä.

Siiiiiiis siitäkö se johtuu? :D mä olen miettinyt että mistä johtuu kun kauhea karkkihimo päällä jatkuvasti :D vauva nyt 5kk ja edelleen maistuu jatkuvasti herkut. Yritän niistä päästä juurikin eroon mutta jos en niitä saa niin tulee ärsytys :/

Yhteistyössä