Loppuun asti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulda

Vieras
Laitanpa tämän tännekin, jos joku viitsisi asiallisesti vastata... ;)
Poikaystäväni on varmaan monen muun miehen tavoin suuri suuseksin ystävä. Myös öljytyt kädet tiukasti kalun ympärillä saavat hänet voihkimaan., joten mielelläni häntä pidän hyvänä. Juuri kun hän on laukeamassa, hän haluaa, että lopetan, ja että hän laukeaa vasta sisääni. Olen yrittänyt häneltä sievästi kysyä, miksi en saisi hoitaa häntä loppuun asti käsin/suulla mutta vastausta en ole saanut, puheenaiheen vaihdon kyllä. Kyllähän hänkin nuolee minut loppun ast, mutta ei sitten minun anna sitä tehdä. Miksi? Onko kellään muulla samanlaista tilannetta? Tai onko miehiä, jotka eivät myöskään halua tai viitsi (tuli mieleen josko häntä ""hävettää"" laueta päälleni) laueta suu/käsipelin jäljiltä? Miten voisin ottaa asian puheeksi? Kiitos paljon etukäteen asiapitoisista vastauksista!

1. Hän haluaa antaa sinullekin mahdollisuuden laueta kanssaan. Nainen kun voi laueta vaikka 10 kertaa peräkkäin, mutta miehen voimavarat ovat rajalliset...

2. Toinen mahdollinen selitys on se, että vaikka naisella on ehkäisy, on miehellä ""siittovietti"", eli alitajuinen tarve laskea siemenensä kohdun lähelle. Joillakin miehillä tämä vietti on voimakkaampi kuin toisilla.

No olen kyllä mieltymyskiäni jo julistellut täällä.. mutta mielelläni laukean naisen päälle.. suuhun.. kasvoille.. rinnoille.. käsille.. kaikin tavoin.. myös sisälle silloin tällöin, mutta tykkään katsoa kun kaluni ampuu kuumaa lemmennestettä.. meni se sit mihin vaan.. ;)

Se riippuu aivan tilanteesta. Joskus tuntuu hyvältä laskea sisälle ja joskus haluaa vetää juuri silloin pois kun tulee ja laskea pakaroille ja selälle. Toisinaan tuntuu aivan jumalaisesta laskea kuuuma sperma naisen suuhun ja toisinaan katsella, kun nainen runkkaa ja katselee sitä läheltä, kun kulli sykkii ja ruiskii spermaa sinne tänne.

Yhteistyössä