Loppuvuoden projekti -13kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija...

Vieras
Nyt tämä jojoilu saa riittää. Olen 160 cm ja tällä hetkellä 73,5 kg. Tätä vuotta on vilä kuusi kkuukautta jäljellä, eli ihan hyvin voin olla vuoden lopussa n 60 kg, parin kilon kuukausitahdilla, mikä on melko realistinen..Kävelyä ja 'katso mitä syöt' ajattelin käyttä ja oikeastaan olen tyytyväinen heti kun oon alle 65 kg..

Tsemppiä! Järkevillä pienillä muutoksilla varmasti lähtee.

Mä otin projektiksi pudottaa 9kg heinäkuun vikaan viikkoon mennessä. Paljon nesteitä ja kuonaa, niin en epäile onnistumistani. Lähtötilanne 150/59kg, eli löysää on. Peilin mukaan kilo pari jo lähtenyt viikossa, mutten tiedä tarkkaan. Käyn vaa'alla uudestaan vasta projektin lopussa.

Tsemppiä! Järkevillä pienillä muutoksilla varmasti lähtee.

Mä otin projektiksi pudottaa 9kg heinäkuun vikaan viikkoon mennessä. Paljon nesteitä ja kuonaa, niin en epäile onnistumistani. Lähtötilanne 150/59kg, eli löysää on. Peilin mukaan kilo pari jo lähtenyt viikossa, mutten tiedä tarkkaan. Käyn vaa'alla uudestaan vasta projektin lopussa.

Mulla sen on kyl pakko olla läskiä, sen verran sitä on paljon...:)
Jännittää vaan, kun oon niin herkusuu, eikä yksi pala ole koskaan riittävä, ja puoli vuotta on kyl aika (todella) pitkä aika..

Laskiskelin, että se tarkoittaisi 466 kcal 'vajetta' päivässä. Lepokulutus mulla on joku 1450 ckal..
500kcal on aika vähän, ja se tulee helposti niistä naposteluista ja välipaloista. Iso osa makeannälkääkin on henkistä, ja helpottaa kun tiristää sen viikon pari ilman ylimääräistä sokeria.

Puoli vuotta on tosi maltillinen tahti pudottaa tuo kilomäärä, kyllä se sujuu varmasti :) Jo muutaman viikon tai kuukauden tsemppauksella uusista tavoista syödä ja liikkua tulee rutiini, alkuhan se aina on vaikein..

Nyt tämä jojoilu saa riittää. Olen 160 cm ja tällä hetkellä 73,5 kg. Tätä vuotta on vilä kuusi kkuukautta jäljellä, eli ihan hyvin voin olla vuoden lopussa n 60 kg, parin kilon kuukausitahdilla, mikä on melko realistinen..Kävelyä ja 'katso mitä syöt' ajattelin käyttä ja oikeastaan olen tyytyväinen heti kun oon alle 65 kg..

Mulla mitat 161 cm ja maanantaina paino oli 82,5 kg. Painan 10 kg enemmän mitä viime kesänä. Maanantaina aloitin Jutan go fat go -dieetin ihan hieman muunnellen. Olen kans hirveä herkkusuu ja pakko laihduttaa tuollaisen selvän ohjeen mukaan. Ei mulla ole itsekuria sellaiseen, että söisin vaikka yhden palan leipää. Pakko saada lisää ja paljon. Tarkoitus olisi saada 10 kg pois 10 viikon aikana. Tsemppiä muille laihduttajille!

Yhteistyössä