Loppuvuodesta 2008 yrittävät... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Mahtaakohan meitä vielä olla.. ja jos tästä on jo pino olemassa niin laittakaa toki linkkiä minulle!

Eli täällä huhuilee 22 vuotias mama vauvakuumeinen! Järki kuitenkin pidettävä vielä toistaiseksi päässä, koska olen saanut vasta uuden työpaikan, jossa minut vakinaistetaan huhtikuussa, eikä aikomuksena ollut heti ilmoittaa olevani raskaana :) Tarkoitus olisi jättää ehkäisy pois kenties vuoden lopulla...

Perheeseen kuuluu 3 vuotias tytär, sekä melkein 30 v mies! Yksi keskenmeno takana 09/07 (Rv 14+).

Olisi ihana vaihtaa ajatuksia kun tässä ollaan niin mahdottoman malttamattomia!!!

Moikka moi!!!Tuu meijän kans tuonne kesän jälkeen alottavia-ketjuun turisemaan!! :wave: Oon pahoillani teijän menetyksestä :'( Itekkin malttamattomana oottelen syksyä jolloin ois tarkotus alottaa yritys,jos kaikki nyt hyvin menee,ollaan taas torailtu siihen malliin et huh huh! :kieh: Itelläkin pieni enkelipoika,kuoli kohtuun rv 35+1 kun istukka irtosi,pelot varmasti jyllää jo yrityksestä kun pelottaa alkaa edes yrittämään...Mut tosiaan tuu sinne meijän kanssa,muitakin malttamattomia on!! :laugh:

Yhteistyössä