Lopullinen eroko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin surullinen

Vieras
Olemme molemmat 23 vuotiaita ja seurustelleet seitsemän vuotta. Olemme olleet lyhyitä aikoja erossa mutta aina palattu yhteen. Puhuimme vähän aikaan sitten kämpän ostamisesta ja kaikki oli hyvin. Nyt poikaystäni sitten petti minua ja sanoo katuvansa tätä syvästi emmekä kumpikaan tiedä mitä tehdä. Voin kyllä antaa sen anteeksi (en hyväksy mutta antaisin anteeksi).
Tiedämme, että rakastamme toisiamme yli kaiken ja haluamme jonain päivänä perustaa perheen mutta järki sanoo että ongelmia tulee jatkossakin koska emme ole koskaan "olleet yksin" ja sinkkuina. Mitä tehdä ku molemmat haluavat olla yhdessä mutta tiedetään että nyt pitäisi ainakin pitää "kunnon" tauko. Sydän ja järki täysin eri mieltä. Sydän vahvempi...

Kaikki suhteet ovat yksilöllisiä, mutta olin itse suunnilleen saman ikäinen, kun sinä aloittaessasi seurustelun, eli olin 17-vuotias. Muutama suhde oli tätä ennen ollut, sellaisia puolen vuoden ja vuoden mittaisia "teini-ihastuksia". 13 vuotta olimme yhdessä, kunnes ihan oikeasti elokuvien termein "kasvoimme erillemme", aloin kaivata sitä nuoruutta, jota en ollut elänyt, mies niitä naisseikkailuita, jotka olivat jääneet häneltä kokematta. Eli huomasimme kolmekymppisinä olevamme eri ihmisiä kuin silloin lapsina, kun yhdessä aloimme olla.

Nyt olemme ystäviä, vaikkei avioero tuosta "erilleen kasvamisesta" huolimatta ollut helppo. Itse olen viidettä vuotta nykyisen mieheni kanssa, ja suhteemme on joka suhteessa erilainen kuin tuo edellinen. Entinen mieheni puolestaan on kolmatta vuotta nykyisen vaimonsa kanssa.

Tämä oli meidän tarinamme, mutta vaikka meillä ei kestänyt lapsina solmittu suhde juuri siksi, ettemme olleet koskaan olleet yksin ja sinkkuina, niin ei se sitä tarkoita, etteikö se teillä voisi toimia. Mutta aika usein nuorena solmitut suhteet päättyvät kutienkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin surullinen:
Olemme molemmat 23 vuotiaita ja seurustelleet seitsemän vuotta. Olemme olleet lyhyitä aikoja erossa mutta aina palattu yhteen. Puhuimme vähän aikaan sitten kämpän ostamisesta ja kaikki oli hyvin. Nyt poikaystäni sitten petti minua ja sanoo katuvansa tätä syvästi emmekä kumpikaan tiedä mitä tehdä. Voin kyllä antaa sen anteeksi (en hyväksy mutta antaisin anteeksi).
Tiedämme, että rakastamme toisiamme yli kaiken ja haluamme jonain päivänä perustaa perheen mutta järki sanoo että ongelmia tulee jatkossakin koska emme ole koskaan "olleet yksin" ja sinkkuina. Mitä tehdä ku molemmat haluavat olla yhdessä mutta tiedetään että nyt pitäisi ainakin pitää "kunnon" tauko. Sydän ja järki täysin eri mieltä. Sydän vahvempi...

Eli suomeksi ja suoraan sanottuna,haluatte molemmat mennä nussimaan joidenkin toisten kanssa. Olette olleet nuoresta asti yhdessä ja vierasta ky*pää ja pi*lua ei ole ollut vertailtavana.Pankaa pillit pussiin ja menkää nussimaan monien,monien muiden kanssa niin ei sitten kun/jos joskus menette naimisiin, niin ei tartte lähteä huoraamaan liitossa. Ja mistään rakkaudesta teidän välillä ei todellakaan ole kysymys. Olette vain tapa toisillenne. Jos todella RAKASTAA toista, ei haaveile muiden kanssa hässimisestä, yksi riittää se on aivan varma asia.

Ihminen joka rakastaa toista yli kaiken, ei petä tätä toista, koska silloin muut eivät kiinnosta. Tämä on aika kylmä fakta ja jokainen tietää sen.

Toki rakastaa voi toista, vaikkaa pettääkin, mutta ei yli kaiken.

Yhteistyössä