Loputon katkeruus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiu"

Vieras
Onko kukaan päässyt eroon raastavasta ja loputtomalta tuntuvalta katkeruudesta? Itselläni myrkynvihreä viha ja katkeruus liittyy ex-mieheen ja hänen ex-puolisoon. Olimme onnellisesti yhdessä, yritimme lasta lähes puoli vuotta, ostimme design-vauvanvaatteita, ovulaatiotestit, päivittäiset seksisessiot ym. Kihlat ja elämä vain meitä kahta.
Sitten alkoi mieheni ex-puolison tekstiviesti ym. herjausrumba. Yksityiskohtaisia kertomuksia mieheni pettämisestä, haukkumista, seksikuvia ym. Minun rahoillani oli mies käyttänyt muijaa syömässä kalliissa ravintolassa ollessani töissä, kortin olin jättänyt että hän kävisi kaupassa. Kun ex-mieheni löi minua niin lujaa, että nenärusto irtosi, mies kruunasi tilanteen lähtemällä panemaan ex-muijan kanssa. Seuraavana päivänä muija rehentelee mieheni mahtavasta sänkykunnosta ja kuinka säälittävä olen.
Yhtäkaikki, tässä vain murto-osa. Millainen nainen lyö vielä lyötyä. Haluaisin että koko tuo ajanjakso olisi elämästäni ohi, mutta vielä lähes vuosi tuosta muija jaksaa muistuttaa olemassaolostaan ja kuinka oli kaikinpuolin parempi kuin minä. Silmitön viha on sydämmessäni loputon, sekä miestä että muijaa kohtaan. Nykytilanteesta tiedän ettei mies ole yhdessä tämän hirviön kanssa, päinvastoin päivittäin rukoilee minua takaisin. Arvet ovat kuitenkin syvät ja katkeruus myös, kuinka unohtaa?!

Jospa alkaisit nyt hetkeksi vihaamaan sitä ainoaa oikeaa kohdetta yksinään eli eksääsi, eikä jotakin epätoivoista hullua eukkoa. Tavallaan hyvä, että aiheutti eronne ennen kuin suhteesta tuli yhtään vakavampi lapsineen päivineen.

Palveluksenhan tuo eukko sinulle teki, kun pääsit tuollaisesta ukosta eroon. Älä missään nimessä ota takaisin, vaikka kuinka vinkuisi. Parhaiten kostat heille siten, että jatkat omaa elämääsi välittämättä menneistä. Tee itsellesi uusi ihana elämä ja nauti siitä. Äläkä muistele enää vanhoja.

Yritä ajatella sitä akkaa Jumalan lähettämänä mielenterveysongelmaisena enkelinä, joka pelasti sinut loppuelämän murheelta. Seuraavan kerran kuin tapaatte, niin voit sanoa sille, että kiitos kun autoit. Että hienoa, että olet niin tasokas ihminen, että mies lähti sinun matkaasi.

Onnellinen sinun pitäisi olla että pääsit eroon tuosta miehestä! Ehkä vähän seko pitää sen eksänkin olla että on halunnut tuollaisen miehen takaisin itselleen :o Mutta ajattele asiaa niin että jos se eksä ei olisi aiheuttanut hämminkiä niin totuus miehestä ei ehkä olisi tullut niin pian ilmi. Ja jos olisit ehtinyt raskaaksi niin tilanne olisi ollut todella ikävä.

Parasta on, että et tosiaankaan millään lailla regoi ex-miehesi tai tämän ex-vaimon "huuteluihin". Luulen, että tälläiset ihmiset vain saavat lisää intoa kiusaamiseen, jos erehdyt vastamaan tekstiviesteihin tms. Ole onnellinen, että voit jatkaa eläämääsi ilman heitä.

Niin ja lakkaa olemasta tekemisisssä miehen kanssa. Et kai sinä pääsekään muistoista eroon, jos äijä joka päivä sinua ruinaa takaisin. Kukaan ei pääsisi. Sehän on ihan masentavaa.

Miksi tuntea katkeruutta, kun voisit tuntea kiitollisuutta, helpotusta, vapauden keveyttä? Tunnetko katkeruutta siitä, että joku nainen pelasti sinut väkivaltaiselta petturimieheltä? Uskotko, että exäsi ei olisi koskaan varastanut rahaa, pahoinpidellyt sinua, pettänyt sinua ilman sitä yhtä tiettyä naista? Voi kuule, älä viitsi olla tyhmä! Tämä exäsi entinen nainen oli varmasti vain ensimmäinen joka lähti hullun miehesi kelkkaan. Exäsi on ilmeisesti jonkin sortin manaaja joka saa naiset valtaansa, koska huonosta käytöksestä huolimatta sinäkin vielä itket hänen peräänsä vaikka järki sanoisi että sinun pitäisi vain olla onnellinen että pääsit eroon!!

Käy juttelemassa ammattiauttajan kanssa, koska sinulla on jokin mielenlukko tms. ja et pääse eroon hyväksikäyttäjästäsi. Vasta sitten pystyt olemaan vapaa ja onnellinen.

Niin, ja exän exän viesteihin ei kannata reagoida yhtään mitenkään. Harva jaksaa yksin huutaa.

rahaihmisiä en kyllä ihan sillä tavalla ole mitä mainittiin, mutta kyllähän tuollainen riipaisee. Muija on ex-narkomaani, jonka koko oma elämä on ilmeisen pirstaleina. Vituttaa että ihmiset joilla menee itsellä huonosti haluaa vetää mukanaan uppoavaan laivaan. Ja en tunne minkäänlaista sympatiaa tätä ämmää kohtaan, en minkäänlaista. Ja kyllä, toivon että tuhoavat toinen toisensa tulevaisuudessa, mutta pointtini olikin, onko kukaan päässyt näistä vihan tunteista eroon, alkavat nimittäin vaikuttamaan jo persoonaani kielteisesti ja muutenkin hallitsevat elämää kun sitä oman sinkkuelämän rauhaa ei saa.

Parasta on, että et tosiaankaan millään lailla regoi ex-miehesi tai tämän ex-vaimon "huuteluihin". Luulen, että tälläiset ihmiset vain saavat lisää intoa kiusaamiseen, jos erehdyt vastamaan tekstiviesteihin tms. Ole onnellinen, että voit jatkaa eläämääsi ilman heitä.

PEESI!
Ei kukaan jaksa loputtomiin toisen kimpussa roikkua jos ei saa siltä toiselta minkäänlaista reaktiota. Tollaiset tapaukset tarvitsevat siltä toiselta huomiota, ei ne yksin jaksa showta pitää pystyssä.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Siis onko se nainen edes sinuun millään lailla yhteydessä, kun sanot vain että "jaksaa muistuttaa olemassaolostaan"? Vai tarkoitatko vaan että näet esim. kaupungilla tai muuta?

Vaihda puhelinnumero, ota salainen numero. Unohda ja jatka elämää.

[QUOTE="huh";23975321]Voin kuvitella että kauheinta mitä tilanteessa voisi käydä, olisi se että tuo muija tulisi raskaaksi exällesi. Sepä vasta katkeruuden toisi.. :( Koita jaksaa.[/QUOTE]
No ainoastaan siinä tapauksessa, että tosiaan on jumiutunut kierolla tavalla suhteeseen.

Surullista mutta totta, ja surullista että se on totta, mutta kyllä näitä ihmisiä on. Olen vaihtanut numeroita, harkinnut jopa lähestymiskieltoa, mutta kai olen jotenkin kieroon kasvatettu kun kaikki iskut pitää ottaa vaan päin näköä ja ajatella että on vahvempi ja viisaampi kun ei reagoi tai puolusta itseään.

[QUOTE="tiiu";23975348]Surullista mutta totta, ja surullista että se on totta, mutta kyllä näitä ihmisiä on. Olen vaihtanut numeroita, harkinnut jopa lähestymiskieltoa, mutta kai olen jotenkin kieroon kasvatettu kun kaikki iskut pitää ottaa vaan päin näköä ja ajatella että on vahvempi ja viisaampi kun ei reagoi tai puolusta itseään.[/QUOTE]
No mutta miten sitten voisikaan päästä katkeruudesta eroon, jos ei sille yritä tehdä jotakin. Annat potkia päähän kerta toisensa jälkeen ja sitten harmittelet, että kun on niin ikävä olo. No miksiköhän.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
ja peesi sille joka oikeesti tietää kokemuksen kautta mitä henkinen väkivalta voi pahimmillaan olla, tarkoitukseni oli olla keskustelunavaaja asialle josta vähemmän puhutaan, ei provoisoida. Mutta jos joku tämän tarinan provona ottaa niin olen onnellinen ettet tiedä mitä todellisuus voi olla.

Yleistä näissä tilanteissa on juuri se, että uhriudutaan niin pahasti, että ainut mitä voi tehdä, on päivitellä, että kuinka kamalia muut ihmiset ovat ja itsellä ei ole vastuuta mistään. Miten sellaista ihmistä voisi auttaa? Heti kun puhe menee siihen, että miten pitäisi toimia, niin mennään puolustuskannalle.

[QUOTE="vieras";23975365]No mutta miten sitten voisikaan päästä katkeruudesta eroon, jos ei sille yritä tehdä jotakin. Annat potkia päähän kerta toisensa jälkeen ja sitten harmittelet, että kun on niin ikävä olo. No miksiköhän.[/QUOTE]

No kai sen takia että olettaa, että se paska joskus loppuu. Tai siis kuka ex-puoliso tai exä tai kuka tahansa ylipäätään jaksaa piinata, tai mikä se tarkoitus loppujen lopuksi on?

[QUOTE="tiiu";23975435]No kai sen takia että olettaa, että se paska joskus loppuu. Tai siis kuka ex-puoliso tai exä tai kuka tahansa ylipäätään jaksaa piinata, tai mikä se tarkoitus loppujen lopuksi on?[/QUOTE]
Et ole ilmeisesti koskaan kuullut hautaan asti jatkuvasta vihoittelusta ja vainoamisesta? Ei hulluilla ole järkeviä tarkoitusperiä. Kunhan purkavat paskaa johonkin sellaiseen, joka reagoi siihen kuin he haluavat.

[QUOTE="vieras";23975448]Et ole ilmeisesti koskaan kuullut hautaan asti jatkuvasta vihoittelusta ja vainoamisesta? Ei hulluilla ole järkeviä tarkoitusperiä. Kunhan purkavat paskaa johonkin sellaiseen, joka reagoi siihen kuin he haluavat.[/QUOTE]
Fiksu ihminen tekee rikosilmoituksen tällaisessa tilanteessa.

Mulla oli yksi tällainen sekopää kimpussa, tituleerasi itseään exäksi vaikkei meillä mitään suhdetta ollut. Se saurasi mua kaupungista toiseen kun muutin, kyseli ohikulkijoilta tunteeko ne mua, lähetteli ihme kirjeitä ja soitteli. Ja pelkkä "jätä minut" rauhaan sai tätä tyyppiä vaan jatkamaan koska sille mikä tahansa vastaus kelpasi ja vahvisti sen sairaita mielikuviaan.
Sitten kun sille ei enää vastannut mitään, esitti vain että se ei ole olemassa niin ei se enää jaksanut roikkua perässä.
Usko pois, välinpitämättömyys on paras keino, älä anna niiden huomata että sua häiritsee ne millään tavalla tai niillä on minkäänlaista merkitystä/valtaa sun elämään.

Yhteistyössä