I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on myös aivan käsittämättömän typerä suhtautumistapa.Ja siis joo, mulla on kyllä kokemusta "vainoamisesta".. Minä en ole vaihtanut numeroa enkä muuttanut koska miehen mielestä "pakeneminen" on tarpeetonta.
Saa nyt nähdä jos tämä vielä jatkuu niin pakko vain tehdä kyseiset muutokset elämään.
Ideana se, että en millään voi antaa anteeksi minua väärinkohdelleille ihmisille kun aina kun meinaan päästä huojentumaan ja alan ajattelemaan positiivisemmin niin taas tulee jotain uhkailuviestiä tai herjausta.
Siis hyvinhän tuossa kävi. Pääsit idiootista eroon. Miksi sä et näe asian tätä puolta?
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että katkeruus häviää kun annat sen hävitä. Se ei tapahdu tänään eikä huomenna mutta ajan kanssa!
Ja mitä fyysiseen väkivaltaan tulee, niin hänet tuomittiin viime tammikuussa vuoden ehdottomaan vankeuteen kahdesta minun pahoinpitelystäni, yhdestä vapaudenriistosta ja laittomasta uhkauksesta. Toki se maan matonen valitti tuomiosta hoviin (josta päätöstä odotetaan) mutta minä sain edes sen yhden henkisen voiton. Olin vihdoin voittanut oman elämäni takaisin!!!
Muista myös se, että jokainen päivä huonossa suhteessa on pois hyvästä suhteesta! Sinun tulee oikeasti katsoa itseäsi peiliin ja kysyä minkä arvoinen oletkaan, ansaitsenko parempaa?
Vaikka erot on aina vaikeita niin täydellisen parisuhdehelvetin ja sen jälkeisen eron selvittäminen on vielä vaikempaa ja täysin voimia vievää. Mutta se on samalla kasvun paikka! Tuon jälkeen tiedät paremmin, ettei koskaan enää.
Minullakin on asiat niin paljon paremmin, ellen sanoisi parhaiten nyt. Minulla on aidosti välittävä mies, esikoiseni voi nykyään henkisesti paremmin ja meille on tulossa elokuussa pieni poikavauva. Elämä on nyt niin kuin sen olisi pitänyt olla aikoja sitten enkä ymmärrä miten olen sitä "otusta" koskaan voinut rakastaa. Ja ehkä se olikin enemmän riippuvuutta ja hyväksynnä hakemista, kun toinen polki koko ajan maahan. Sitä alkoi ehkä uskomaan siihen, että kyseinen herra tekee minulle palveluksen olemalla kanssani.
Muista se, että kerran täällä vain eletään ja jossain tuolla on sinullekin se joku, kuka osaa sinua arvostaa sellaisena kuin sinä olet, rakastaa sinua vikoinesi haukkumatta, pettämättä ja lyömättä! Elämä voittaa, päivä kerrallaan![]()