Hae Anna.fi-sivustolta

loreal hiusväristä

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä kastanjanruskea, 19.04.2016.

1. kastanjanruskea Vierailija

Hei! Värjäsin hiukseni pari viikkoa sitten loreal preference hiusvärillä. Uudistuneessa pakkauksessa oli mukana extender väritiiviste, joka on tarkoitettu käytettäväksi muutama viikko värjäyksen jälkeen. Itse tuubissa ei lue käyttöohjetta ja minä tunari hävitin käyttöohjeet värj. jälkeen. Tietääkö joku miten tuo väritiiviste, vaihe 4, käytetään. Ja mikä on vaikutusaika. Vai eihän se ollut hoitoaine? Oiskohan jollakulla sitä käyttöohjetta tai käyttökokemusta?

2. ohje hukassa Vierailija

Sama ongelma,aloin tuossa katsella sen käyttöön ottoa,mutta minäkin olen heittänyt ohjeen pakkauksen mukana pois.

3. sama Vierailija

Minäkin eksyin tänne toivoen, että jolla kulla olisi vastaus. No ehkä ensi kerralla, kun ostetaan ko. väri, joku meistä muistaa tulla tänne kirjoittamaan sen ohjeen?

4. Apply 3 week and 6 weeks after first colouring.
    Shampoo hair and towel dry. Wear gloves and apply small quantity of colour extender. Massage in.
    Leave 5-10 mins max. Rinse thoroughly

5. Ritva Vierailija

Pese hiukset shampoolla ja pyyhekuivaa. Käytä kertakäyttöhansikkaita. Levitä pieni määrä väritiivistettä tasaisesti kaikkialle hiuksiin. Hiero huolellisesti. Anna vaikuttaa 5-10 minuuttia. Huuhtele huolellisesti lämpimällä vedellä.

6. väripää Vierailija

tarttuuko väritiiviste hiuksen tyveen joka ei ole värjätty?

7. vierailija Vierailija

Ei antanut pienintäkään sävyä juurikasvuun, joten mikähän pointti koko Extenderissä on?

8. vierailija Vierailija

Pitää värin hehku ja kiilto jo värjätyissä hiuksissa. Tämä on enempi hoitoseerumi, uskoisin.

9. vierailija Vierailija

Pitää värin hehku ja kiilto jo värjätyissä hiuksissa. Tämä on enempi hoitoseerumi, uskoisin.

10. vierailija Vierailija

Jos tuo ei anna yhtään väriä, niin mikä idea? 3-6 viikossa on jo tullut selvä tyvikasvu, joka sit loistaa erivärisenä! Itse en ole koskaan tuota käyttänyt. Laitan uuden värjäyksenkin jo 4 viikon jälkeen...

11. vierailija Vierailija

Kiitos Ritva. Ja sitten ton perään ilmeisesti laitetaan sitä 3 putkilon eli conditiorinia ? Eikö ? Kyllä on nyt hankalaa

12. vierailija Vierailija

Empä uskalla laittaa, oli sellaista väriä ja olen ottanut jatkot, HEI L´LOREAL,kaikki? heittää käyttöohjeet vex, joten korjatkaa putkilon text

13. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari