Lotossa voitettiin huikea jättipotti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Veikkauksen Lotossa on voitettu kaikkien aikojen kolmanneksi suurin summa, kun seitsemän oikein tulos löytyi vain yhdeltä kupongilta. Voittaja saa 4,78 miljoonaa euroa.

Jättipotti meni numeroilla 1, 3, 17, 19, 21, 34, 38.

Kaikkien aikojen suurin lottopotti 5,7 miljoonaa euroa voitettiin vuonna 2004.

MTV3

enpä ollut minä :'(
Parhaimmillaan 2 oikein samalla rivillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Enpä ollut minäkään :( Kehtaanko edes myöntää, etten edes osaa lotota? :ashamed:

Ne numerot voi pyytää suoraan koneeltakin.80snt rivi.

Siis onko aina yks rivi yks "osallistuminen"? Jos vaikka ostaa 5 riviä niin jokainen tarkistetaan erikseen? :ashamed: Ja kuin monta pitää saada oikeen (pitääkö niiden olla oikeassa järjestyksessäkin?), että jotain voittaa? *pönttöaivo*

Mä en pääse mun veikkaus-sivuille netissä vaik miten yritän:väittää ettei salasana ja tunnus täsmää,eikä anna vaihtaakkaan salasanaa!!! Ärsyttää siis kun en pääse katsomaan mitkä mun rivit oli!! En ollut kirjannut minnekään ylös niitä,aattelin,et koneelta ne näkyy.Eipä näy!

Tänään esim näin.

Voitonjako
7 oikein 1 kpl 4 784 167,60 ?
6+1 oikein 17 kpl 15 234,50 ?
6 oikein 167 kpl 1 645,70 ?
5 oikein 8905 kpl 46,80 ?
4 oikein 151842 kpl 11,40 ?

Yksi rivi on osallistuminen.7 numeroa rivillä.jokainen tarkistetaan erikseen.Ja yhdellä rivillä pitää olla 4-7 numeroa oikein että voittaa jotain.Tai 6+lisänumero

https://www.veikkaus.fi/pelit?op=frontpage&game=lotto&l=f

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä en pääse mun veikkaus-sivuille netissä vaik miten yritän:väittää ettei salasana ja tunnus täsmää,eikä anna vaihtaakkaan salasanaa!!! Ärsyttää siis kun en pääse katsomaan mitkä mun rivit oli!! En ollut kirjannut minnekään ylös niitä,aattelin,et koneelta ne näkyy.Eipä näy!
jos siellä on ruuhkaa :D

Yhteistyössä