loukkaannunko ihan turhaan (appi ukon vihjailuista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
ja taas lapset tekosyynä jollekin kun ei voi tehdä jotain. sivuseikka onko se tarpeellista vai ei.

Pakko puuttua tähän "tekosyy" juttuun...
Itselläni tilanne että mies tekee töitä aamu 7 ilta 20-23 töitä + vielä vkl joitakin tunteja,minulla ei todellakaan ole mahdollisuutta päästä lenkille tai muutenkaan liikkumaan no ehkä sitten illalla kun tulee töistä mutta eipä sitä itsekkään jaksa siihen aikaan lähteä mihinkään kun on jo nukkumaanmeno aika.Tukiverkostoa ei ole ja lapsenvahtia ei ole vara hankkia sille aikaa...joten kyllä se on ihan oikea SYY ettei jotkut pääse liikkumaan....

Ja ap:lle onpas inhottava appiukko kun tuolla tavalla sanoo,ei osaa käyttäytyä niinkuin aikuisen ihmisen pitäisi....

Mitä sinä sillä ukolla siellä lenkillä teet? Todellakin on tekosyitä koska lastenkin kanssa pääsee liikkumaan, tosin ap:n tapauksessa ymmärrän jos ei ole voimia neljän kanssa lenkkeillä... Mutta kuntosaleilla on lapsiparkit sitä varten että äidit pääsevät treenaamaan ja lenkille voi aina lähteä lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja oliko miehesi läsnä...:
...ehkä appiukkosi vaan ajatteli jaksamistasi ja koitti hankkia sulle omaa aikaa lenkkien parissa vihjailemalla eli ts. isä lapsia hoitamaan :)

mieheni oli kyllä läsnä' mutta hän on niin nyhverö ettei saa sanotuks siihen mitään.
ja kyllä appiukko tarkoitti että olen lihava. ehkä tässäkin on pohjalla kun HÄN on laihduttanut joulusta 30kg eikä vieläkään ole mielestäni "hoikka".
hän on vaan niin täydellinen joka asiassa, esimerkiksi arvosteli meidän auton valintaa kun neljäs lapsi tuli, piti ostaa isompi auto, sekin oli vääränlainen hänen mielestään. nyt kun aletaan rakentamaan talo on kuulemma liian kallis meille. siihen kyllä sanoin ettei se ole hänen rahoistaan pois vaan meidän ni otti nokkiinsa.

mulla lapsia on viisi ja kyllä minä jaksan lenkkeillä ja joskus tuun kotiin ennen iltatoimia, mutta vaikka en tulisi, kyllä mies ne hoitaa. Hoidathan sinäkin sen ajan kun mies on töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla lapsia on viisi ja kyllä minä jaksan lenkkeillä ja joskus tuun kotiin ennen iltatoimia, mutta vaikka en tulisi, kyllä mies ne hoitaa. Hoidathan sinäkin sen ajan kun mies on töissä.

Mutta onko kenenkään muka pakko lenkkeillä, häh? Ei kaikki halua, eikä se kuulu millekään appiukolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
ja taas lapset tekosyynä jollekin kun ei voi tehdä jotain. sivuseikka onko se tarpeellista vai ei.

Pakko puuttua tähän "tekosyy" juttuun...
Itselläni tilanne että mies tekee töitä aamu 7 ilta 20-23 töitä + vielä vkl joitakin tunteja,minulla ei todellakaan ole mahdollisuutta päästä lenkille tai muutenkaan liikkumaan no ehkä sitten illalla kun tulee töistä mutta eipä sitä itsekkään jaksa siihen aikaan lähteä mihinkään kun on jo nukkumaanmeno aika.Tukiverkostoa ei ole ja lapsenvahtia ei ole vara hankkia sille aikaa...joten kyllä se on ihan oikea SYY ettei jotkut pääse liikkumaan....

Ja ap:lle onpas inhottava appiukko kun tuolla tavalla sanoo,ei osaa käyttäytyä niinkuin aikuisen ihmisen pitäisi....

Mitä sinä sillä ukolla siellä lenkillä teet? Todellakin on tekosyitä koska lastenkin kanssa pääsee liikkumaan, tosin ap:n tapauksessa ymmärrän jos ei ole voimia neljän kanssa lenkkeillä... Mutta kuntosaleilla on lapsiparkit sitä varten että äidit pääsevät treenaamaan ja lenkille voi aina lähteä lapsen kanssa.

ei sillä ukolla siellä lenkillä mitään teekkään.
ja kuka on sanonut etten mitään liikuntaa harrasta?
käyn uimassa vähintään 2kertaa viikkoon.
päälle muut ulkoilut lasten kanssa.

Yhteistyössä