Loukkaantuisitko vastaavasta tilanteesta,suhde alussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
minä olin ensin lähisukuni kanssa mökkeilemässä,sisarusteni ja vanhempieni ja lasteni,viikon,olimme tunteneet ihastukseni kanssa muutaman viikon ja pidimme tiiviisti yhteyden vaikken toki ollut vielä kertonut läheisilleni,soittelin ja viesteilin useamman kerran lomani aikana..

Nyt mies oli lomailemassa sattumoisin oman sukunsa kanssa ja lastensa,pari hassua viestiä ja yksi puhelu päivässä jostain piilosta,lyhyesti,yksikään viesti ei mikään hempeä joka meille ominaista vaan hyvin hätäiseen kirjoitettu,ei puhetta ikävästä,josta viestimme muutoinkin joka ikinen päivä useamman kerran.

Jotenkin loukkasi minua,kun hän omiensa parissa,tuli tunne että unohtaa minut ja olenko sitten vain tärkeä kun hän yksin omassa asunnossaan,silloin soittelemme jatkuvasti ja viestit hempeitä,hän aika omistuksenhaluinen.

Tiedän että jos en olisi pitänyt tiiviisti yhteyttä omalla lomallani,hän olisi suutahtanut...mutta itse teki nyt näki,vaikkei toki tietoiseen ja sanoi että on ikävä,mutta jotenkin niin hätäinen...

Tiedätkö on ihan hyvä, jos miehellä on hyvät välit sukuunsa. Kyl se sieltä palaa. Kerro sinä ikävästäsi, ehkä hän vastaa. Kyl teillä on vielä aikaa yhdessäolollekin, kesä on tällaista aikaa.

Joo no pohtisin vielä tuota suhdetta ja sen tilaa.

Enkä siis tosiaankaan siksi, ettei mies "joutanut" hempeillä ja ikävänkin tunnusti "hätäisesti" (?), vaan siksi että on omistuksenhaluinen ja olisi suuttunut sinulle siitä (ei-suuttumisen-arvoisesta), minkä itselleen salli.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
En todellakaan loukkaantuisi. Jos haluaa että välit pysyy hyvinä muihinkin kuin seurustelukumppaniin, niihinkin ihmissuhteisiin pitää panostaa. Mun mielestä on ärsyttävää ja hiukan loukkaavaakin, jos kerrankin saa olla yhdessä jonkun kaverin tai sukulaisen kanssa, ja tämä ronkkii puhelintaan vähän väliä kun pitää katsoa olisiko mussu laittanut viestiä... yäh...

Jos niillä on päivät täynnä ohjelmaa eli aamusta iltaan tapahtuu jotain? Ehkei tosiaan ole vain ehtinyt pitää niin tiiviisti yhteyttä. Vaikkakin puhelu päivässä viestien lisäksi ON minusta kyllä tiivistä yhteydenpitoa. Mä itse asiassa ahdistuisin tuollaisesta. Mutta mä olenkin outo. :D

Ota rennosti ja nauti kesästä sinäkin! Unohda se puhelin edes päiväksi.

Luultavasti loukkaantuisin ja olisin jo lopettamassa koko suhdetta enkä edes älyäisi kysyä täältä ja kaikki olisi pilalla sitten. Olen just niin pöhkö joskus. Mutta ap, älä sinä ole :)

Siis et ole tosissas?? Ei kai sitä tarvi joka minuutti olla toitottamassa että, mulla on ikävä ja voi halipusinussini mä ikävöin sua. Yööök, jos joku mies olis vähänväliä laittelemassa tollasta siirappia ja mielistelemässä, niin sais kyllä jatkaa matkaansa.

Joskus, yli neljä vuotta sitten olin yhen miehen kanssa ja sillä oli tapana koko aika laittaa jotain semmosia viestejä, että: mulla kova ikävä, ois kiva olla viekussa ja olis ihana sitä ja tätä sun kanssa. Soitteli perään jos en kaikkiin viesteihin vastannu ja taas samat läpätykset puhelimessa. Jos olin tyttöporukalla hauskaa pitämässä, niin hyvä ettei puhelin tukossa kun yks oli vähän laittanu mussun sössön viestejä. Oli todella ahdistavaa ja sit ne kysymykset, eiks sulla ole yhtään mua, etkö sä yhtään mua jne. Tosta touhusta ei todellakaan kehkeytyny mitään, ahdistuin niin paljon että, sanoin että eiks olis jos lopetettas tää touhu tähän. Suuttu mulle, enkä koskaan sen jälkeen kuullu koko tyypistä. Onhan se kiva jos kerran laittaa että, ikävä on jne. mutta se ahdistava jankutus monen, monta kertaa päivässä niin, sillon tulee yli annostus siirappia, yööök.

Yhteistyössä