löysät paikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Synnyttänyt

Vieras
En halua seksiä tai oikeastaan haluan kovastikin, kun paikat on niin löysät, en siksi harrasta seksiä vaikka olen avioliitossa. Häpeän itseäni. Jumpat ei ole ihmeitä teheet. Kysyisinkin sinulta mies miltä se seksi tuntuu sellaisen naisen kanssa jolla on löysät paikat? Varmaan jouku nainen tuntee samoin?

Kyllähän se tuntuu jos ei nyt aivan auki ole. Siis, että reikä on todella auki esim. 5 senttiä.
Kyllähän märkä pitää olla. Sanoisin noin 30 vuoden ja jokusen kymmenen naisen kokemuksella, että kyllä ne kaikki on tuntuneet. Litimärätkin naiset on naitu kunnialla loppuun, enkä ole löysyyttä tuntenut. Eikä ole mikään iso kalu. 16/5.
Minä en ole tavannut vielä liian löysää naista.

Ei todellakaan haittaa väljyys. Toki itse olen vähän kookkaampaa sorttia, mutta koskaan ei ole haitannut pimpan avoimuus eikä yletönkään kosteus. Päin vastoin, kyllä se paremmalta niin tuntuu. Mua ei sellanen ylikireä ole koskaan sytyttänyt niin paljon, kuin moni tuntuu sitä arvostavan. Parempi pystyä työskentelemään ilman turhaa arkailua, ja pakko sanoa, että vähän väljempään uskaltaa myös ""painaa pohjaan"" täysillä -- mitä se ""täysillä"" sitten kunkin partnerin kanssa onkin tarkoittanut.

Että kuule, pelko pois, seksi tuntuu hyvältä väljemmän kanssa. Onhan siinä pelissä sitäpaitsi muutkin asiat merkittäviä, että älä keskity pelkkään löysyyteen tai tiukkuteen, vaan ""pane tosissaan"".

Olen myös synnyttänyt (kahdesti), enkä nyt kovin löysä ole, mutta kunnolla kostuessani ei kovin hääviltä tunnu. Silloin kannattaa kokeilla asentoja, joissa naisen jalat eivät ole levällään, esim. lähetyssaarnaaja, jossa miehen jalat ovat ulompana, tai sitten takaapäin samalla tavalla; nainen makaa vatsallaan ja mies on se joka hajareisin työntyy vaginaan. Kovin syvälle ei yllämainituissa asennoissa ehkä pääse, mutta molemminpuolin tyydyttävää toki on.

Pelkkä jumppaaminen ei auta (siis se, että jännittää emättimen lihaksia), vaan kannattaa hankkia esim. geishakuulat jotta lihaksilla on konkreettista tekemistä.

Harrastaahan ne 7 lapsen äiditkin seksiä, joten en usko että toivottomia tapauksia onkaan.

Seksi on parasta treeniä. Paljon vaan seksiä ja pillulihaksilla puristelua ja paljon orkkuja. On ihan sama saatko orkkuja nuollen tai naiden, kunhan saat. Lihaskunto paranee kohisten. Toisekseen, mistä ihmeestä sinä tiedä, onko toosasi löysä. Ennen orkkua se kuitenkin supistuu. Anna palaa äläkä häpeile suotta.

Ei pillu siitä silti suurene? Treeniä ja hauskoja hetkiä, niin itsetunto paranee. Ei miehen kannalta ole oleellista reijän koko, vaan naisen halu rakastella. Tartu oleelliseen.

ei se "" löysyys"" ainakaan hurja haitta ole. oikeasa asennossa senkin saa tuntumaan tiukalta, ja liukkas on vaa n hyvästä. tietää ainakin että joltain tuntuu koska kerran kostuu. mieskin kestää pitempään ja onhan se tiukka , vähälihainen tosi ikävä kun pelkää satutavan toista ja luut vaan painavat.

Kuulin sattumalta kun mun ex mies ja sen ystävä kerran jutteli...tosin hiukan kännissä. Kuulemma naiset noin vuoden jälkeen synnytyksestä on parhaita. Johtuneekohan siitä että noin vuoden päästä kaikki paikat alkaa olla kunnossa ja lantionpohja lihas treenin tulokset alkaa tosissaan tuntua. Minusta tuntuu, että olen synnytysten jälkeen ollut tietoisempi kehostani.....

Arvoisa Synnyttänyt!
Eihän asiat niin hassusti ole, että synnytyksen jälkeen on ""paikat pilalla"". Ei. Nyt kannattaa avittaa uusi tulokas hyvään vauhtiin, joka tarkoittaa melkein kahdenkymmenen vuoden opastusta. Siinä samalla ""tekotiimi"" voi tilaisuuden tullen hullutella keskenään. Toivottavasti luiskahtaa hyvin, sillä eihän sitä aikaa enää ole vanhaan malliin sovitella. Pienet eleet, silmäpeli, yhteinen halu... Toivon, että nautitte nykytilanteesta. Sitäpaitsi. Oletan, että nuoret äidit luulevat miesten tarvitsevan jotain erityisen tiukkaa. Miksi kummassa? Työntykööt sitten ovenrakoon. Saranapuolelle. VV.