Löysin aamulla koiran.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mini83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mini83

Jäsen
09.10.2007
545
0
16
Ei mikään elämää tärkeämpi ketju....halusin vain kertoa että löysin aamulla koiran harhailemassa pururadalla ja päästin sen koirapuistoon ja soitin hätänumeroon. Poliisit soitti hetken päästä takaisin että tulevat heti kun uusi vuoro tulee töihin...odottelin 2h eikä poliiseja näkyny joten soitin eläinsuojeluvalvojalle ja sieltä annettiin omistajan numero..joten koira löysi takaisin kotiin. :D

Että tällainen aamu... :wave:

Mä löysin myös kerran koiran. Se jahtasi pupujussia meidän pihassa kun tulin kotiin. Karjuin kurkku suorana että tuhma koira, ja kannustin pupua, mutta koira sai jänön kiinni ja murhasi sen :'( .
Naapurin koiranomistajat osui sitten paikalle kun mä pidin sitä hunsvottia (suloinen, nuori belgianpaimenkoira, kiltti kuin mikä :) ) kaulapannasta kiinni ja mietin että mitäs tässä tekisi. Koiran pannassa ei ollut puhelinnumeroa tms. Sain naapurilta remmin lainaksi, ja soitin eläinsuojeluvalvojalle, joka ei ollut paikalla. Soitin sitten poliisille, ja rekku pääsi maijan kyydissä eläinsuojaan, josta toivottavasti pääsi pian kotiin. Sitä ei oltu ainakaan siihen mennessä ilmoitettu kadonneeksi.
Poliisi (nuori ja komea :p ) hautasi jänön arvokkaasti takapihan pellon laidalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä löysin myös kerran koiran. Se jahtasi pupujussia meidän pihassa kun tulin kotiin. Karjuin kurkku suorana että tuhma koira, ja kannustin pupua, mutta koira sai jänön kiinni ja murhasi sen :'( .
Naapurin koiranomistajat osui sitten paikalle kun mä pidin sitä hunsvottia (suloinen, nuori belgianpaimenkoira, kiltti kuin mikä :) ) kaulapannasta kiinni ja mietin että mitäs tässä tekisi. Koiran pannassa ei ollut puhelinnumeroa tms. Sain naapurilta remmin lainaksi, ja soitin eläinsuojeluvalvojalle, joka ei ollut paikalla. Soitin sitten poliisille, ja rekku pääsi maijan kyydissä eläinsuojaan, josta toivottavasti pääsi pian kotiin. Sitä ei oltu ainakaan siihen mennessä ilmoitettu kadonneeksi.
Poliisi (nuori ja komea :p ) hautasi jänön arvokkaasti takapihan pellon laidalle.

Tällä koiralla ei ollut pantaa. Poliisit sanoivat puhelimessa että jätä se sinne aitaukseen vaan ja lähde menemään, ei sun tarvii odottaa että ne tulee paikalle. Huoh...en tietenkään uskaltanut lähteä ja se olisi varmaan vieläkin siellä jos en olisi jäänyt kattomaan sen perään. Raukka tärisi ihan kylmyydestäkin jo.

Yhteistyössä