Löysin ihanan blogin ja blogisti on vieläpä raskaana :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Littlemay
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Littlemay

Vieras
Löysin aivan ihanan blogin sattumalta selaillessani suosituimpia listoja ja löydettyäni Indiedaysin (?) sivuille! Oletteko jo lukeneet tätä, tuo Coco on jotenkin tosi suloinen ja valloittava:

Coco dreams

Eiks oo ihana? :)

Täällä kun on ollut paljon keskustelua ajanhengestä.. onko tänä aikakautena muodikasta imettää ja mitä ruokia syötiin 80-luvulla, niin mä mietin että onkohan blogit tullut muotiin jäädäkseen? Itse olen aina muotijutuissa jälkijunassa enkä oikein vieläkään ymmärrä blogeja. Mua ei niinkun kiinnosta ollenkaan. Ei lukeminen eikä kirjoittaminen.

[QUOTE="tiimarinvihko";24444956]Täällä kun on ollut paljon keskustelua ajanhengestä.. onko tänä aikakautena muodikasta imettää ja mitä ruokia syötiin 80-luvulla, niin mä mietin että onkohan blogit tullut muotiin jäädäkseen? Itse olen aina muotijutuissa jälkijunassa enkä oikein vieläkään ymmärrä blogeja. Mua ei niinkun kiinnosta ollenkaan. Ei lukeminen eikä kirjoittaminen.[/QUOTE]

Eikö se ole hyvä ettei kaikki asiat kiinnosta kaikkia - sinua kiinnostaa joku muu, minua kiinnostaa taas tämä. Ihmeellinen ajattelutapa sinulla.

[QUOTE="tiimarinvihko";24444956]Täällä kun on ollut paljon keskustelua ajanhengestä.. onko tänä aikakautena muodikasta imettää ja mitä ruokia syötiin 80-luvulla, niin mä mietin että onkohan blogit tullut muotiin jäädäkseen? Itse olen aina muotijutuissa jälkijunassa enkä oikein vieläkään ymmärrä blogeja. Mua ei niinkun kiinnosta ollenkaan. Ei lukeminen eikä kirjoittaminen.[/QUOTE]

Kyllä ne ovat tulleet jäädäkseen. Itse koukkuunnuin kyllä nopeasti. Itse luen mieluiten Jpostin blogeja. Sisältää politiikkaa, kulttuuria, historiaa....mitä vain. Ja sitten joukkoon mahtuu myös käsityöblogeja yms. myös tämä Coco. Ei kaikkia kiinnosta smat asiat, se on selvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24445031:
Liian vähän asiaa, argumentteja tai pohdintaa yleensä, jota blogilta kaipaan. Enemmän muhun nappaa nämä asiablogit kuin tällaiset wannabe sistus- ruokakuvablogit.

Mikä siinä on sinusta "wannabe:ta"? Kiinnostaisi kuulla. Mikä raikkaasta ja keveästä blogista tekee "wannabe:n"? Ja mitä hän tarkalleen ottaen sitten haluaa olla = wannabe ??

no juu, ihan kivahan tuota oli katsella. kaunis ja sympaattisen oloinen vaimo ja äiti :)
mutta mulla tulee kauhea huonommuuden tunne aina kun noita luen. jotenkin lukiessa tuntuu että noiden elämä on niin täydellistä,tasapainoista ja idyllistä. ja minun..no,,ihan kaikkea muuta:(

Yhteistyössä