Löysin meidän koneelta jonkun vieraan naisen kuvan? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tosiaan olisi uskonut miehestäni, mutta ei tätä kukaan muukaan ole voinut tänne ladata/tallentaa? kone on kyllä minun, joten ihmettelen miten mies uskaltaa tuollaisia koneelle edes ladata. Varmaan unohtanut sitten poistaa...

Ihmettelin mikä naisen kuva täällä on (jäänyt tuonne työpöydän syrjään piiloon). Katselin kuvan tietoja niin niissä lukee mm. että kuva on jostain kuvake.net sivustolta, ja se on luotu keskiviikkona 13. kesäkuuta, klo. 10.40. Tarkoittaako tuo että se on koneelle silloin ladattu vai mitä? itse ainakin olin tuolloin töissä...

Kuvake.net on nuorten (ja miksei vanhempienkin) nettigalleria. Se on kyllä hieman kyseenalainen maineeltaan, siis siellä todellakin haetaan paljon seuraa, mutta voihan siellä viattomastikin käydä.

Kysy mieheltäsi ihan reippaasti kuvan alkuperästä?

"työpöydän syrjään piiloon" :laugh: todella piilossa oli :D

En usko että se oli tarkoituksella "piilossa", vaan kuva on ladattu ja kone on heittänyt sen tuonne ihan alalaitaan. Kun työpöytä on täynnä tiedostoja niin ehkä mies on vahingossa unohtanut kuvan. Onhan se tuossa ilmeisesti 3 päivää jo ollut, enkä itsekään sitä huomannut ennenkuin latasin toisia kuvia toiseen palveluun, ja se kuva näkyi listassa.

Kuvake.net on nuorten (ja miksei vanhempienkin) nettigalleria. Se on kyllä hieman kyseenalainen maineeltaan, siis siellä todellakin haetaan paljon seuraa, mutta voihan siellä viattomastikin käydä.

Kysy mieheltäsi ihan reippaasti kuvan alkuperästä?

Joo, kävin katsomassa että aika seuranhaku sivustolta näyttää. Löysin tuon naisen profiilinkin melko helposti.

Täytyy kysyä joo, mies on nyt töissä. Tekisi mieli lähettää heti tekstari mutta sitten sillä on aikaa keksiä tekosyitä jos on jotain möhlinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486039:
Joskus jo netissä jonkun kuvan haluaa katsoa isompana, niin se latautuu koneelle samalla. Voi olla jotakin tuollaista. On siis ehkä "vain" käynyt tirkistelemässä.

Kuva on ihan pieni tässä koneella, netissä siitä on suurempi versio. Eli varmaan jotain tuollaista on käynyt. En usko että mies on paneskellut ketään, mutta en mä tälläisestäkään touhusta kovin tykkää että treffisivuilla käy kattelemassa.

Jos vaikka murossa, jossa on threadin jolla linkkejä "parhaisiin" kuviin tuolla kuvakkeessa ja muuallakin klinannut linkkiä ja jotenkin vahingossa tallentanut kuvan. Ei kai kukaan jolla on vähänkin järkeä jos tarkoituksena on oikeasti tallentaa jotain tallenna sitä työpöydälle!

Yhteistyössä