Löysin miehen exän kuvan ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "justiinsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"justiinsa"

Vieras
Ollaan muuttoa tekemässä ja pakkaan täällä tavaroita, löysin yhen levyn välistä kuvan jossa siis mun mies ja joku blondi tiukka toppi päällä ja nahkahousut, hah, vähän sain raivokohtauksen, revin kuvan ja heitin roskiin. No ei se ollukkaan miehen ex, vaan malli, eli se oliki vaan joku kuva julkkiksen kans, en heti tunnistanu et sehän oliki se janita vai mikä sen mallin nimi olikaan, mut kummiski, säikähdin että perkele yks säilyttää vielä tuollaisia kuvia, eli anteeksi harhaanjohtava otsikko. No mitäs sanotta tästä! Mulla on kuvia pojista, siis koulukavereista, siis vanhoja kuvia ja mies että mun pitää heittää ne roskiin, okei vähän mustis? Ja todellakaan ei ole mitään muuta ku kavereiden kuvia mutta ku on mieheiä niin täytyy heittää roskiin, no mitäpä niistä sitte säilyttää, kait. Mutta onko ihan normaalia?

:laugh: Kumpi teistä on mustis? :laugh:

löysin yhen levyn välistä kuvan jossa siis mun mies ja joku blondi tiukka toppi päällä ja nahkahousut, hah, vähän sain raivokohtauksen, revin kuvan ja heitin roskiin

No jos vaikka koittaisitte kypsyä aikuisiksi.Totuushan on se että miehesi on huljuttanut vehjettään toisissa naisissa enenen sua ja sä olet antanut muiden kuin oman miehesi huljuttaa vehjettään sun alakerrassa.Elämää,so what.

mulla on tuol valokuvien joukossa vaikka mitä vanhoja ex-poikaystävien kuvia,eikä se tunnu liikutavan miestä mitenkään.Itsellään on vain yksi vanha valokuvakansio,missä on perhekuvia ja luokkakuvia.

Meiltäkin löytyy exän kuvia :D Sen kannettavalta (jota se ei melkein koskaan käytä joten eipä ole tullut poistettuakaan), sit on joitain valokuvia, ja yks sen exän valokuva-cd jota vilkasin eilen... :D (mitäs jätti sen tänne!)

mä pakotin miehen repiin ja polttaan kaikki valokuvat joissa se oli naispuolisten kavereidensa kanssa, koska epäilin, että on paneskellut niiden kanssa.. tongittiin yks ilta sen kaikki valokuvat läpi ja vahdin että se heittää ne takkaan. jäi vaan vaivaan, että onkohan sillä vielä jossain niitä.. esim vanhempien luona tai kavereilla

mä pakotin miehen repiin ja polttaan kaikki valokuvat joissa se oli naispuolisten kavereidensa kanssa, koska epäilin, että on paneskellut niiden kanssa.. tongittiin yks ilta sen kaikki valokuvat läpi ja vahdin että se heittää ne takkaan. jäi vaan vaivaan, että onkohan sillä vielä jossain niitä.. esim vanhempien luona tai kavereilla

Entäs sitten :D :D Kylhän muakin ärsyttää, mut jokaisella on oikeus omaan historiaansa. Se oli SILLOIN ja nyt on NYT.

Oletko kuullut sellaista sanaa kuin itsetunto, tai paremminkin terve itsetunto? Ei kuulosta kovin selvältä sinulle jos valokuva on uhka...

Valokuvat on muistoja! Se, että miehes on nykyään sun kanssa, ei poista sitä että hänellä on ollut myös menneisyyttä. Minkä takia miehesi pitäisi unohtaa kaikki sua aikaisempi ????? Onpa lapsellista.

Meillä on oikeen kirjahyllyssä vanhoja valokuva-albumeita, joissa on kuvia miehen edellisen avioliiton ajalta ja munkin ex-seurustelukumppaneista. En näe mitään järkeä lähteä raatelemaan hienosti tehtyä valokuva-albumia, jossa on kuvia esim. miehen ylioppilasjuhilista sen vuoksi, että muutamaa sivua myöhemmin tulee kuvia, joissa on miehen ex.

Kasvakaa ap aikuisiksi!

voi huoh! jos ukko repis mun vanhoja kuvia tulis aika riita enkä kyl tietäis olisinko ihmisen kanssa jolla niin heikko itsetunto et kokee kuvan uhkaks..:O ei käy yksiin mun ajatusmaailman kanssa