löysin oikean rakkauden, vaikka olin jo luovuttanut :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanne"

Vieras
halusin vaan kertoa, että on mahdollista löytää se oikea rakkaus, vaikka usko olisi itellä jo mennyt..

itsellä takana 4v avioliitto, jossa paljon henkistä väkivaltaa ja jonkinverran myös fyysistä.. opin että olen "hyvä" vaimo kun olen mahdollisimman näkymätön, en sano mielipidettä tai muuta..

ero tuli viimein, koska mies löysi toisen, itse en olisi osannut enää edes lähteä suhteesta, olin kynnysmattona.

sattumalta jonkinaikaa eron jälkeen tapasin miehen, ja iahstuimme.. meilläkin oli vaikeutemme, lähinnä johtuivat oman eroni aiheuttamista jutuista, en osannut luottaa ja pidättelin omia tunteitani.

nyt kun aikaa on kulunut, olemme löytäneen jotain niin ihanaa :) nauramme samoille asioille, kuuntelemme oikeasti toisiamme ja mieheni haluaa oikeasti kuunnella mun mielipidettä ja on kiinnostunut mun elämästä :)

älkää naiset jääkö huonoon suhteeseen, vaan lähtekää pois, kadotatte itsennekin huonossa parisuhteessa! minulta meni kauan löytää itseni, ja kun sen viimein tein, on elämä niiiin paljon parempaa, kuin taakka olisi nostettu harteilta!

kirjoitan tämän siksi, koska tiedän monen olevan siinä tilanteessa tänä päivänä missä minä olin vielä jokunen vuosi sitten.

hyvää joulua :)

• Tykkää
Reactions: toinen näkökulma

Yhteistyössä