Löysin oudon tekstin tietokoneeltani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ostin puoli vuotta sitten Tori.fi:n kautta käytetyn MacBook Pro-tietokoneen. Myyjänä oli keski-ikäinen hämeenlinnalainen mies, joka väitti, että hän on tyhjentänyt ja poistanut koneelta kaikki omat tiedostonsa.

Koneen kovalevyn piti siis olla tyhjä - mutta se e ollut! Otin tänään käyttöön Macin toiminnon nimeltä "Muistiinpanot". Se on siis se keltaisten Post-it - tarralappujen näköiseksi tehty ohjelma. Kuinka ollakaan, siltä löytyi hämeenlinnalaismiehen jäljiltä tällainen teksti, ilmeisesti jollekin netin keskustelupalstalle hahmoteltu:

"Olen rotevarakenteinen ja kalju keski-ikäinen mies. Ulkonäöltäni olen koko ajan vihaisen näköinen, koska kaikki mahdolliset maailman asiat omasta elämästäni aina maailmanpolitiikkaan asti vituttavat minua aivan hirvittävällä tavalla koko ajan.

Tämän lisäksi kykenen kuitenkin myös buustaamaan käyttööni teatraalisen, poikkeuksellisen vittumaisen ilmeen ja asenteen. Nyt sille oli käyttöä...

Kävin pari päivää sitten Citymarketissa. Huomasin, että kaupan aulassa, kassojen ulkopuolella olleessa pitkässä käytävässä, seisoi kaksi siististi pukeutunutta nuorta miestä.

Heillä oli lehtiä käsissään, ja he yrittivät tarjota lehtiään ohikulkijoille. "Vitun jehovalaiset!", minä ajattelin, mutta kun pääsin kohdalle huomasin, että eiväthän nämä sällit mitään Jehovan todistajia olleetkaan - he olivat Helsingin Sanomia kaupittelevia lehtimyyjiä!

Toinen pojista lähestyi minua ja kertoi, että hän halusi tehdä juuri minulle erikoistarjouksen Hesarista; halpa tilaus ja blaa-blaa-blaa. Kytkin päälle raivohullun tappajan ilmeeni; minulle ei Hesaria kaupitella!

Otin sen tietoisen asenteen, että räväytin silmäni selälleen, aloin nykiä päätäni, tärisytin poskilihojani ja imin ilmaa äänekkäästi sieraimieni kautta ikään kuin olisi raivohulluuden partaalla. Puristin käteni nyrkkiin sivuilleni ja tärisytin nyrkkejäni. Poika pelästyi ja vetäytyi taaksepäin.

Minä puolestani hitaasti lähestyin häntä, ja samalla kerroin, mitä mieltä olen Hesarista..."

Tämän pidemmälle ei teksti jatkunut. Tarinan opetus: Kannattaa tyhjentää koneesta IHAN KAIKKI omat tiedostot, ennen kuin myy sen eteenpäin!

mäki löysin oudon tekstin
PUT VIDEO SPEED ON 2 SO YOU CAN NORMALLY WATCH THIS AMAZING DOCUMENTARY
Mä oon nii rakastunu beijbee elämään mä uudelleen jeijeee!

ANTAKAA PYÖRII BEIJBEEEEEEEET<3

Mä oon nii rakastunu beijbee elämään mä uudelleen jeijeee!..ku otin polttoo keuhkoihiniii jeejeeee enkä dokaa enää ikinä hyi siihe kuolee, krapula, kontrolli menee

Mä oon nii rakastunu beijbee elämään mä uudelleen jeijeee!..ku otin polttoo keuhkoihiniii jeejeeee enkä dokaa enää ikinä hyi siihe kuolee, krapula, kontrolli menee

Mä oon nii rakastunu beijbee elämään mä uudelleen jeijeee!<3

Yhteistyössä