Löysin sängystämme pitkän, punertavan hiuksen :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Ihmettelin tovin, että kenen se oikein voi olla, kun ei kenelläkään vieraalla ole ollut pitkää, tummaa, punertavaa ja kiharaa tukkaa.

Jonkin aikaa meni. Kunnes tajusin ihmetteleväni omaa hiustani :laugh: :headwall: On tuota pituutta päässyt taas kertymään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Annettaneen se anteeksi. Kärsit kuitenkin syndroomasta joka johtuu lisääntymisestä. Tunnetusti vauvojen äideillä aivot katoavat mystisesti narikkaan aika moneksi kuukaudeksi :whistle:

luetaanko 1,5vuotiaskin vielä vauvaksi? :whistle: *aivot nimittäin edelleen narikassa*

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä aattelin, että sit tajusit, et se on teidän koiralta... :D

Ei ole koiraa :D

Siis minä mietin kaikki anopitkin läpi, vaikka anopilla on lyhyet hiukset :laugh:

Pitäis varmaan useammin katsoa itseään peilistä, niin muistais miltä näyttää :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Annettaneen se anteeksi. Kärsit kuitenkin syndroomasta joka johtuu lisääntymisestä. Tunnetusti vauvojen äideillä aivot katoavat mystisesti narikkaan aika moneksi kuukaudeksi :whistle:

luetaanko 1,5vuotiaskin vielä vauvaksi? :whistle: *aivot nimittäin edelleen narikassa*

Kuulemma kestää 2 vuotta toipua raskaudesta/synnytyksestä.

eli luetaan :D

:D Oisko kyse pitkittyneestä vauva-ajasta?

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Meillä on edelleen ykas mystinen miesten t-paita jolle ei o omistajaa löytyny.

Meillä oli mystiset miesten mustat kalsarit ja mustat sukat.

Myöhemmin selvisi, että olin vanhempieni luona käydessä pakannut omaan kassiini siskon miehenkin vaatteita, olivat siellä samaan aikaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Kuulemma kestää 2 vuotta toipua raskaudesta/synnytyksestä.

eli luetaan :D

Oh, shit :snotty: Niin kauan :headwall: Kasvaakohan se toipuminen viel korkoa jos hankkiutuu raskaaksi ennen kun se 2 vuotta on täys? Eli aivot ei sit mahdollisesti palaudu entiselleen koskaan....

:D Oisko kyse pitkittyneestä vauva-ajasta?

sovitaan vaikka niin :D

Meillä mies ei tietääkseni ole synnyttänyt kertaakaan. Mutta alkoi tossa yks päivä kysymään minne olen pistänyt hänen kotihousunsa. Ei meinannut uskoa etten ole niihin kapisiin kalsareihin koskenut. Kunnes sitten väläytin että katso oisko ne jalassasi farkkujen alla :snotty: Ja missäs muualla ne ois olleet?

Oh, shit :snotty: Niin kauan :headwall: Kasvaakohan se toipuminen viel korkoa jos hankkiutuu raskaaksi ennen kun se 2 vuotta on täys? Eli aivot ei sit mahdollisesti palaudu entiselleen koskaan....

Hyvin mahdollista :D Mulla ehti kyllä tuo keskimmäinen olla just ja just sen 2 vuotta ja muutama viikko päälle, ennen kuin odotin seuraavaa :whistle:

Mä saatan välillä syöttää vauvaa isompien leikkiessä vieressä, ja alkaa siinä miettiä, että hitsit esikoinen on tossa, keskimmäinen on tossa, mutta missäs se kolmas on :laugh:

Meillä mies ei tietääkseni ole synnyttänyt kertaakaan. Mutta alkoi tossa yks päivä kysymään minne olen pistänyt hänen kotihousunsa. Ei meinannut uskoa etten ole niihin kapisiin kalsareihin koskenut. Kunnes sitten väläytin että katso oisko ne jalassasi farkkujen alla :snotty: Ja missäs muualla ne ois olleet?

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Meillä on edelleen ykas mystinen miesten t-paita jolle ei o omistajaa löytyny. Miehen ei o ja kaverit ei kukaano tunnustanu omakseen, meillä on siis joku käyny riisumassa paitansa salaa :o

Meiltä löyty yhet mustat bokserit, joiden omistaja ei ole tiedossa. Vitsailtiin ukon kans että kukahan tuolla nyt juoksee ilman kalsareita... :whistle:
Juu mut ei siis mitään havaintoa mistä ovat meille joutuneet.

Yhteistyössä