Löysin vihdoin sopivat bikinit, lastenosastolta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mulla on kiva musta bikinialaosa odotellut kaapissa mukavaa yläosaa kaveriksi. Ei ole löytynyt. Kolmiomalliset meinaa kaikki olla sellaisia alaosasta rypytettyjä (eli vähän kuppimallisia) jolloin ne roikkuu ikävästi mun päällä. :whistle:

Tänään sitten löytyi. KappAhlin lastenosastolta, kolmiobikinit ilman mitään rypytyksiä. :heart: Kiva mustavalkoinen kallokuosi ja hintaa oli huikeat 4,95 e. :D

Turhis mutta mä olen niin iloinen. :heart:

Kuppikoko on AA ja painoa jonkun 48 kg.

Rannalle en taida ehtiä enää tämän vuoden aikana. :D Mutta jos sitä kylpylässä pääsisi noita pitämään.

Peppari: Mä vein Pirkkalan KappAhlista viimeiset. :p Mutta oli siellä kivoja tähtikuvioisia myös, vähän eri mallisia vaan.

Ja lastenosastolta mäkin taidan nykyään enimmäkseen vaatteeni ostaa. :whistle:

Ai niin, oli muutenkin hyvä ostosreissu. Ihmettelin H&M:n kassalla ostosten loppusummaa mielessäni, kuulosti vähän pieneltä. Autoon mennessä sitten tarkastin kuitin, yksi paita oli jäänyt lyömättä kassaan. Säästin siis 4,90 e. :D

Ja olen paha ihminen enkä mennyt takaisin korjaamaan virhettä. :whistle:

Minä myös, minä myös, minä myös!!! KappAhliin suuntaan siis. Alusvaatteet ostankin Seppälän lastenosastolta.

Mutta toisaalta... ei missään tarkene bikineissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Käytätkö sä rintaliivejä? Ja jos, mistä ne ostat? Jos näin henkilökohtaista saa kysyä.. =) ;)

Minä voin vastata: käytän, JOS lävistys kuultaa muuten itseäni häiritsevästi läpi. Seppälän lastenosastolta ostin ihanat 170 cm-kokoa olevat kolmiomallin liivit, joissa on anilliinilla pohjalla piirretty ankka ja teksti... Ai. mä vai? Tai jotain siihen tyyliin.. "Ai, mitä?" tms.

Käytän yleensä, muuten nöpöttää nännit pahasti läpi. :D Ja lävistykset niissä nänneissä kuten Jonseredillakin ilmeisesti. :D Ja kiitos vinkistä, suuntaan Seppälään joskus. =)

Aika paljon tulee kyllä kesällä kuljettua ilman rintsikoitakin, riippuu vähän vaatetuksesta ja fiiliksestä. Mulla on tasan yhdet tarpeeksi pienet, ne löytyi Lindexin alehyllystä hintaan 1,95 e.
:D Ostin kerralla useammat kun kerrankin löytyi sopivat.

Yhteistyössä