Löysinpä vihdoin säkillisen noita muovisia erimuotosia "timangeja" <3<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Nyt on timangein koristeltu mun puhelin, nintendo dsi xl,uus minikannettava :laugh: ja jopa hiiri :D Bling-Bling!!

Nyt hyökkään koristelemaan mun puisia pyykkipoikia. Kyllä naapurin käy pian kateeksi kun vien lakanat kuivumaan tohon pihalle :whistle: B)

Kärkkäiseltä. tossa on 800 kipaletta. On erikokosia kukkia, ja sydämiä, ja neliöitä ja sitten vielä puolikkaita erivärisiä/kokosia helmiä ja puisia tähtiä ja sydämiä. 5,90e maksoi ja oli kyllä tuuri, että osu silmään, kun koko kaupan jo olin läpi käynyt.

:D Kas siinä tuotoksia. Vielä on timangeja vaikka kuinka jäljellä. Kohta meillä kävelee bling-bling-koira :laugh:
Mulla oli alkujaan tuollanen aidoin swarowskikristallein koristeltu muistitikku-ukko ja se ei sopinut mun pliisuihin lisäkkeisiin :whistle: No nyt sopii!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Vautsi kun hienoja!

Voi mistähän mä löytäisin ku en pääse kärkkäiselle..

Minkä nimisiä ne on? Tai siis mitä pussissa lukee?

Merkki taitaa olla folia ja tässä lukee Decorative Crystal Set.

Tajusin just, että jossain arkartelukaupassa ja esmes sinooperissa(?)kin olis voinut olla. Oon ettinyt aina vaan tiimareista/isoista marketeista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Disney miniläppäri. :o
Mistä sellainen on löytynyt? :D

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=541497&shopId=19651&findPath=true&compartmentId=20152&categoryId=3149432&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Vautsi kun hienoja!

Voi mistähän mä löytäisin ku en pääse kärkkäiselle..

Minkä nimisiä ne on? Tai siis mitä pussissa lukee?

Merkki taitaa olla folia ja tässä lukee Decorative Crystal Set.

Tajusin just, että jossain arkartelukaupassa ja esmes sinooperissa(?)kin olis voinut olla. Oon ettinyt aina vaan tiimareista/isoista marketeista.

Sinooperista löytyy vaan sellaisia miniminipusseja joissa on kymmenen blingiä ja sit siitä saa pulittaa ainakin parisen euroa :/

Yhteistyössä