Löysinpäs ihanan juhlamekon itselleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Serpentiinin mekko. Olkaimeton, mutta näppäränä likkana pistelin siihen käsin olkaimet, kun tuntuu luontevammalta sellaisena.

Ja helman alta näkyy sellainen tylli (ei sitä verkkoa vaan sellaista hiukan satiinista) ja minusta se on juuri ihana yksityiskohta. Mies tykkäsi mekosta muuten, mutta ei tuosta helmasta. Mutta minua se ei haittaa. Aivan ihana ja aivan minun näköiseni mekko.

löysin ihanan asun tyttären rippijuhliin; vihertävää silkkiä, kotelomekko ja siihen päälle
silkkijakku jonka avulla löytyi mm. kadonnut vyötärö ... ihana, hinta kyllä kirpaisi 350 ? :)

Minäkin löysin eilen noin 20 mekon sovituksen jälkeen tumman pinkin silkkisen kotelomekon miehen veljen häihin. Oli alennuksessakin joten alle satasella päästiin =)

Voi kunpa olisin voinut odottaa alennusmyyntejä mutta kun asu piti hankkia just toukokuun lopussa kaikenmaailman juhlien aikaan niin mistään alennuksista voi vain haaveilla ... en ole uskaltanut käydä katsomassa mihin hintaan ko. asun nyt saisi ... kyseessä Rilsin puku.

On kyllä minustakin aivan ihana. Ja onneksi luontui toi olkaimien laitto ihan näppärästi, kun ilman niitä en osaisi olla ja pelkäisin, että 1v kiskaisee koko mekon alas. :D Pähkäilin olkaimien väriä ja minusta nuo mustat on napakamman väriset kuin valkoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On kyllä minustakin aivan ihana. Ja onneksi luontui toi olkaimien laitto ihan näppärästi, kun ilman niitä en osaisi olla ja pelkäisin, että 1v kiskaisee koko mekon alas. :D Pähkäilin olkaimien väriä ja minusta nuo mustat on napakamman väriset kuin valkoiset.

Nostanpa vielä ja kysäsen noista olkaimista, että onko muut samaa mieltä että mustat paremmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä olisin laittanut valkoiset olkaimet, mut makuasia, josta ei voi kiistellä

Minä testasin niin, että toisella puolella oli musta ja toinen valkoinen ja ne valkoiset näytti minusta jotenkin... mitäänsanomattomilta. Päädyin mustiin siksi. Ja valkoiset näytti myös minust siltä, että ne on laitettu jälkikäteen... Makuasia tosiaan.

Yhteistyössä