Löystyykö alapää liikaa synnytyksistä? (Rehellisiä vastauksia myös miehiltä!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolme kertaa synyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolme kertaa synyttänyt

Vieras

Eli haluaisin kuulla rehellisen mielipiteen... Oma mieheni ei ainakaan kehtaa sanoa mitään. Tämä on varmasti monelle arka aihe ja siksi haluankin tästä kysyä...

Eli minulla on kolme synnytystä takana. Kaksi vielä tuli väärinpäin ja synnytykset olivat rajuja vaikkakin vauvat olivat kaikki alle 3kg.

Minusta tuntuu että alapääni on pilalla. Ja olen liian löysä. Mies sanoo ettei mitään vikaa ole. Silti tuntuu että joku seksissä mättää ja yhdyntäkin kestää sen 30min ainakin. Tuntuu että välillä menee varsinaiseksi jyystämiseksi. Ja itsestäkään ei aina oikein tunnu miltään =( Miehelläni on keskivertoa kookkaampi vehje joten tuskin siinä vika.

Olen myös urheilullinen ja harrastanut lantionpohjajumppaa,jotenka ei siinäkään vikaa pitäisi olla. Olen aina ollut hoikka eli 52kg/163cm...

Eli kertokaas nyt mielipidettänne. Pitääkös tästälähteä jonnekkin korjaus operaatioon. Kehtaakomies myöntää jos vikaminussa on.

Olisi mielenkiintoista tietää miestenkin mielipiteitä!

Kyllähän tuo välillä mieleen myös itselle tulee.... Jospa joku mieskin uskaltaisi vastata...

Luulen että ettei siitä ainakaan ihan entistä tule... Mutta niinhän aina on ollut aikojen alusta... Se on elämää...

Me ollaan puhuttu tosta ja mies kivenkovaa väittää ettei ole ns löystynyt, mä kans jumpannut lihaksia ja ihan erilailla niillä saa otteen kalusta kun ennen synnytyksiä. Ja kyllä tuo nopeastikin " kykenee" laukeamaan muhun jos on tarve

mie oon synnyttäny yhen lapsen ja toinen on nyt tulossa rv37+4 ja mies ei ainakaan oo sanonu tuon yhen jälkeen, et olis mitenkään löystynyt. katotaan tän toisen jälkeen. miun mielestä se alapää kyllä palautuu suht hyvin ajan kanssa melkein samoihin mittoihin takasi.

No kyllä mulla ainakin ihan selkeästi on paikat löystyneet synnytyksissä, ensimmäinen lapsi 3700 g ja toinen 4100 g (alakautta molemmat). Ja mullekin mies sanoi ettei huomaa mitään eroa, ettei olisi löystynyt. Mutta ei vaan kehdannut sanoa totuutta, etten pahoittaisi mieltäni. Koska kyllähän mä itse huomasin ettei paikat ole kunnossa, en tosiaan tuntenut paljon mitään yhdynnässä. Mietin välillä kesken kaiken, onko mies edes sisällä...

Nyt on paikat palautuneet ihan huomattavasti, ostin myös jumppakuulat ihan lihaskuntoa silmälläpitäen. Ja alkaa taas seksikin tuntua jossain. Onko sulla kuinka kauan synnytyksistä? Mulla viimeisestä 7 vuotta, ja vasta nyt alkaa tuntua piukalta taas.. Aikansa se näköjään ottaa!

mie luulin että mulla olsi löystynyt synnytyksen jälkeen mutta me ollaan nykyisen mieheni kanssa puhuttu ja sanoo että mitään vikaa ei ole... joskus mie kans mietin et kun se kestää ja kestää... niin syynä on niinkin yksinkertainen syy että mies nautiskelee kun tuntuu niin hyvältä :D siis että pidättää laukeamista koska ei halua lopettaa :D
kyllä musta tuntuu että ap miehesi sanoisi jos olis löystynyt niin ettei se tunnu enää hyvältä.. mutta koitahan nyt vielä puhua ja jos miehes sanoo että ei ole löysä niin usko se :)

alle vuoden niin odottele rauhassa ja treenaile lantionpohjia. Perätilasynnytyksen jälkeen, lantiopohjien kuntoutuminen voi kestää ainakin 2v. (näin mulla).
Asennolla ja kierronvaiheellakin on merkitystä.
Löysempi on alapää kolmen synnytyksen jälkeen, mutta se on vaan hyvä, koska ennen lapsia olin niin tiukka, että onnistui vain lähetyssaarnaaja ja koira asennot. ja orgasmi sai miehen munan lyttyyn niin, että sattui ja piti keskeyttää. Elim parempi näin. Ja tuo puolituntia ei ole pitkä aika, jos nauttii siitä mitä tekee...

Mulla kolme synnytystä, noin 3500kiloa kaikkia. Mies väittää ettei ole löystynyt ja itsestä tuntuu että pikemminkin kiristynyt. Jumppaillut en ole sen kummemmin mutta harrastamme kyllä aika runsaasti petitouhuja. Nyt neljättä odotan ja seksi on ihanaa ja mieheni ainakin laukeaa välillä turhankin nopeasti. Vaikeahan sitä on silti sanoa kuinka kelläkin löystyy ja kellä ei.

En mä usko että liikaa, mutta jonkin verran kaiketi, kun mun piti vaihtaa isompi kuukuppi tokan synnytyksen jälkeen.

Ja kyllä lihaksisto toimii- kun sitä kuppia asentelee taikka ihan kokeilee sormin tai puristaa kriittisellä hetkellä aktin aikana niin saa miehen kivasti nytkähtämään B)

hmm, mä en osaa ite sanoa siihen mitään mutta mies on näin 2 lapsen jälkeen sanonu että hyvältä tuntuu ja "puristelu" tuntuu paljon paremmin ku ensimmäisen jälkeen että se on kai sitten jokaisen kohdalla eri :)

Mäkin luulin, että mulla vahvat lantionpohjanlihakset, kunnes menin fysioterapeutille, joka testas ne jollakin laitteella. Tulos:heikot. Sain laitteen myös kotiin, jolla oon treenannu. Lihakset on kahdessa kuussa kolminkertaistanu voimansa/rentoutumiskykynsä. Sanoinkin fysioterapeutille, että todella luulin lihasten olevan kunnossa. Eli sitä ei voi läheskään aina itse tietää, missä kunnossa lihakset ovat.

4v on viimeisimmästä synnytyksestä.... Pitänee kai itsekkin vielä enempi panostaa tuohon lantionpohja jumpaan.....

Kiva kuulla teidän muidenkin kokemuksia asiasta.....

Jotenkin vaan en osaa rentoutua koko touhun aikana ja saan yleensä vasta miehen jälkeen, jos silloinkaan.... En tiedä missä vika....

Ei tuo alapää ole vain tuntunut omalta noiden perätilasynnytysten jälkeen. Vauvat tulivat peppu edellä kaksinkeroin. Eka oli normaalin päin ja sen synnytyksen jälkeen palauduin nopeasti normaaliksi. keskimmäisessä synnytyksessä repesi vielä toinen nosita sisimmistä häpyhuulista irti, vaikken tikkejä saanut kuin siitä ensimmäisestä norm synnytyksestä ensimmäisestä synnytyksestä....

Täytyy sanoa että kyllä se löystyy. Miettikääpäs nyt minkälainen siitä on tullut läpi, ja minkälaista miehenne sinne tökkii. Miehenne eivät halua vaan loukata. Eihän naiselle voi totuutta sanoa edes hiuksista, saatikka ulkonäöstä tai tavarasta.

Valitettavasti näin on asiat...

Kyllä se alapää löystyy ihan neitsyyden menetyksestäkin. Että parempi olla touhuumatta yhtään mitään, jos seksissä pääasia on tiukkuus. Mutta hei, miten sitä seksiä harrastetaan neitsyenä =D

Yhteistyössä